شناسهٔ خبر: 23959019 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

فرمانده تیپ ۸۳ امام جعفر صادق(ع) قم؛

اگر کسی به دنبال کدخدا بود خدا به او سیلی میزند/ باید یادواره شهدا سیاسی باشد تا قاتلان شهدا را بشناسیم/ کسی که به دنبال ورود مدیر اقتصادی از کشورهای دیگر است نمی تواند اقتصاد مقاومتی را اجرا کند

فرمانده تیپ ۸۳ امام جعفر صادق(ع) قم گفت: اگر زبان و اندیشه ما این شد که به دنبال کدخدا برویم و سیاست های کلی نظام را رها کنیم آن زمان است که خداوند به ما سیلی می زند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ورامین ما: حجت الاسلام طیبی فر فرمانده تیپ ۸۳ امام جعفر صادق(ع) قم در مراسم یادواره شهدای اصناف ورامین که در حسینه ثارالله برگزار شد بیان کرد: اگر زبانی حرکت می کند فقط به اندازه وسع خودش می تواند از شهید بگویید در صورتی که شهید آنقدر درجه اش بالاست که دست ما به آن نمی رسد.

وی خاطر نشان کرد: عظمتی که خانواده های شهدا و خود شهدا به وجود آوردند نمی توانند با زبان بیان کرد زیرا اجر و پاداش اصلی آن را خود خدا می داند و می دهد.

فرمانده تیپ ۸۳ امام جعفر صادق(ع) افزود: اینکه در این مراسمات حاضر می شویم برای آن است که شاید دست عنایت آن شهدا بر سر ما نیز کشیده شود.

حجت الاسلام طیبی با بیان اینکه نمی شود که یادواره شهید سیاسی نباشد، گفت: غیر از آمریکایی ها و دولت هایی که از صدام حمایت کردند باعث شد که صدام مانند سگ هار به جان این مملکت افتاده و این شهدا را به ملکوت اعلا فرستادند.

وی خاطر نشان کرد: این سوال را داریم که چرا امروز زمانی که نام قاتلان شهدای ما می‌آید آب از دهانشان راه افتاده و لذت می برند.

فرمانده تیپ ۸۳ امام جعفر صادق(ع) خاطر نشان کرد: آمریکایی ها قبل از انقلاب اسلامی به مستشارانشان حق توحش می گرفتند و از سوی دیگر نیز با پول نفت ایران در ایران باشگاه می زدند و سردرب آن می نوشتند که ورود ایرانی و سگ ممنوع است.

حجت الاسلام طیبی پس از بیان اینکه مگر می شود که از قاتلان شهید در یادواره شهید سخن نگفت، تصریح کرد: خیلی باید کوتاه فکر باشیم که از داعش به عنوان قاتل شهدای مدافع حرم یاد کنیم در صورتی که خود بزرگان آمریکایی اعلام کرده اند که ما داعش را برای نابودی اسلام و ایران به وجود آورده ایم.

وی با بیان اینکه یاد و خاطر شهدا را نمی شود از جریان های سیاسی جدا کرد، گفت: امروز کسانی که خواسته های شهدا را زیرپا له می کنند، گفت: باید این سوال را نیز بپرسیم چرا بعضی افراد وصیت نامه شهدا را فراموش کرده و فرهنگ شهدا را در معرض فراموش می کنند.

حجت الاسلام طیبی افزود: خیانتی که بعضی ها کردند و قانون ۲۰۳۰ را امضا کرده اند به این معنی که از پیش دبستانی تا دانشگاه ها و آموزش های خانواده سخن از اسلام نمی گوییم و فقط قوانین غربی را اجرا می کنیم و کسی چیزی نگفتند تا زمانی که رهبر معظم انقلاب اسلامی فریاد کشیدند.

فرمانده تیپ ۸۳ امام جعفر صادق(ع) ادامه داد: در حالی که رهبر معظم انقلاب اسلامی وارد میدان شده و صراحتاً دستور داده اند باز هم شاهد هستیم که در نقاطی از کشور باز هم این قانون اجرایی می شود و در نهایت نیز مملکت فرهنگ عاشورایی و مدافع حرم ندارد.

وی با بیان اینکه دشمن از برخی خائنین در حال استفاده است تا بتواند سیاست های خود را اجرایی کند، گفت: با انقلابی که مردم ایران کردند ستون فقرات استکبار جهانی را به لرزه انداخته و خراب کرده است.

حجت الاسلام طیبی خاطر نشان کرد: عظمت انقلاب اسلامی امروز به گونه ای است که امروز بزرگترین قدرت های دنیا که سلاح و تجهیزات می دهند را سرجای خود نشانده و از سوی دیگر نیز عراق و سوریه در جایگاه خود هستند و از بین نرفته اند که این با عظمت و بیداری رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

فرمانده تیپ ۸۳ امام جعفر صادق(ع) تصریح کرد: حضرت علی می فرمایند که جامعه اسلامی باید دارای رهبری باشد که امروز نیز تمام سیاست های کلی نظام برای اجرای این دستور حضرت علی اقدام کرده و تمام وظایف خود را در این چهارچوب اجرا کنند و پاسخگوی آن نیز باشند.

وی بیان کرد: هر کس از زیرمجموعه نظام اسلامی مسیری غیر از مسیر رهبری را طی می کند بداند که اشتباه می رود و قوانین ما نیز باید در این مسیر باشد.

حجت الاسلام طیبی اظهار داشت: زمانی که رهبر معظم انقلاب اسلامی می فرمایند که دست جلوی کشورهای بیگانه دراز نکنید وظیفه مسئولین است که این دستور را اجرایی کنند و تکیه به منابع داخلی کنند.

فرمانده تیپ ۸۳ امام جعفر صادق(ع) گفت: چرا باید همیشه دستمان را جلوی بیگانگان دراز کنیم تا جایی که گوشت شتر را از انگلستان وارد کرده و یا قرارداد سرویس دهی در قطارها را با کشورهای اتریشی بسته و یا برای تزئینات دو طرف جاده تهران به شمال را با شرکت ایتالیایی ببندیم در صورتی که خودمان بالاترین مهندس این رشته را داریم.

وی بیان کرد: چرا باید رئیس ستادی برای اقتصاد مقاومتی بگذاریم که اعلام کند که برای اقتصادمان باید مدیران وارد کشور کنیم که از این نوع تفکر نمی توان اقتصاد مقاومتی خارج کرد.

حجت الاسلام طیبی اظهار داشت: به جای اینکه مسئولین ابزار اجرا و ترویج سبک زندگی اسلامی را در کشور به وجود آوردند ابزاری را به وجود آورده اند که این سبک زندگی را نابود می کند.

فرمانده تیپ ۸۳ امام جعفر صادق(ع) تصریح کرد: اینترنت ملی به این معنی است که بتوانیم هزینه های اینترنت و محتویات آن را در داخل کشور مدیریت کنیم ولی امروز شاهد هستیم به جای اجرای این سیاست به دنبال خرید پهنای باند بیشتر هستند.

وی با بیان اینکه در زمان جنگ یک تیپ می رفت و یک دسته بر می گشت، افزود: برخلاف سیاست های کلی نظام هر کس قدمی بر می دارد مسیر انحرافی را می روند.

حجت الاسلام طیبی خاطر نشان کرد: تا زمانی که پیامبر(ص) و امام علی(ع) حاضر بودند و از دستورات ایشان پیروی شد خداوند به جامعه آن روز عزت، اقتدار و حکومت داد ولی زمانی که مردم از رهبری الهی جدا شده و به جای اجرای منشور نبوی به خواسته های خود پرداخته و ایستادگی نکردند خداوند آن بزرگیها را از آن جامعه گرفت.

وی ادامه داد: در جامعه امروز ما نیز تا زمانی که مردم در کنار رهبر ایستاده و استقامت کنند خداوند پیروزی این جامعه را در صحنه های نبرد تضمین می کند که امروز نیز شاهد همین پیروزی ها هستیم.

فرمانده تیپ ۸۳ امام جعفر صادق(ع) تصریح کرد: امروز نیروهای حزب الله در کنار مدیترانه گلوی استکبار را گرفته و اجازه نفس کشیدن را به آن نمی دهند.

حجت الاسلام طیبی اظهار داشت: یادواره های شهدا یعنی اینکه پیدا کردند مسیر و سیرت شهدا از یک طرف و شناختن دشمنان شهدا از سوی دیگر تا بتوانیم با دشمنان آنها مقابله کرده و راه آنها را ادامه دهیم.

وی خاطر نشان کرد: اگر زبان و اندیشه ما این شد که به دنبال کدخدا برویم و سیاست های کلی نظام را رها کنیم آن زمان است که خداوند به ما سیلی می زند.

فرمانده تیپ ۸۳ امام جعفر صادق(ع) افزود: امروز گرانی ها کمرشکن شده است و برخی مسئولین در بد عمل کردند ضد انقلاب برای کشور درست می کند.

حجت الاسلام طیبی با بیان اینکه قوه قضائیه باید با دزد در هر جایگاهی برخورد کنند و مردم نیز این برخوردها را ببینند، افزود: این مردم مستحق سختی نیستند؛ مردم سختی از ناحیه تحریم را می پذیرند ولی سختی های ناشی از محل های دیگر را قبول نمی کنند.

وی تصریح کرد: بسیاری از مسئولین دلسوز و خادم هستند که از این افراد باید تشکر کرد ولی در مقابل فردی که خیانت می کند باید ایستادگی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما