شناسهٔ خبر: 23949341 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

هفدهمین جشنواره فیلم فجر؛

استقبال تماشاگران از فیلمسازان برتر فارس/اکران فوق العاده در راه

شیراز - دبیر هفدهمین جشنواره فیلم فجر از استقبال تماشاگران شیرازی از فیلمسازان برتر استان فارس خبر داد.

صاحب‌خبر -

فروغ عدالت پور در گفت و گو با خبرنگار مهر، گفت: با توجه به اکران ۶ عنوان فیلم سینماگران برتر استان فارس در سالن ۳ پردیس سینمایی گلستان از درخواست برای اختصاص سالنی بزرگتر سخن به میان آورد و گفت: با توجه به استقبال تماشاگران از این فیلم ها که یکشنبه ۱۵ بهمن با «فوق مارتون» به کارگردانی سعید کشاورزی  کلید خورد، سالن شماره ۳ پردیس گلستان دارای ۴۰ صندلی است و برای دیدن آثار فیلمسازان استان پر می شوند.

دبیر انجمن فیلم، عکس و پویانمایی استان فارس همچنین از برگزاری کارگاه زیبایی شناسی نور و تصویر با حضور فرشاد محمدی در ادامه برنامه های جنبی هفدهمین جشنواره فیلم فجر خبر داد و افزود: پس از پایان کارگاه آموزشی و آیین بزرگداشت در سالن قرمز پردیس سینمایی هنرشهر آفتاب در پایان نشست تحلیل و بررسی فیلم های روز گذشته برگزار خواهد شد.

عدالت پور همچنین از احتمال اکران فوق العاده یکی از فیلم های جشنواره خبر داد و گفت: در روز شنبه ۲۱ بهمن ماه جاری سانس ساعت ۲۱ فیلم بمب؛ یک عاشقانه در تالار حافظ به نمایش در می آید.

دبیر هفدهمین جشنواره فیلم فجر همچنین اعلام کرد: پنجشنبه ۱۹ بهمن جاری در سالن آبی هنرشهر آفتاب سانس ساعت ۱۸ به نمایش فیلم «مغزهای کوچک زنگ زده» با حضور هومن سیدی، کارگردان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، هفدهمین جشنواره فیلم فجر شیراز یکشنبه ۲۲ بهمن ماه به کار خود پایان خواهد داد.

نظر شما