شناسهٔ خبر: 23940088 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

انصاری فرد: برای شجاعی متاسفم، او دیگر هیچ شانسی ندارد!

مهاجم تیم ملی ایران گفت: شجاعی دوستم است، اما در روز چهارشنبه او شانسی نخواهد داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در چارچوب هفته هجدهم رقابت‌های سوپرلیگ یونان ، المپیاکوس میزبان ژانتی بود و با سه گل به پیروزی رسید.

کریم انصاری‌فرد، ملی‌پوش ایرانی 2 گل المپیاکوس را در دقایق 26 از روی نقطه پنالتی و 57 به ثمر رساند. فورتونیس نیز در دقیقه 69 زننده گل سوم تیم المپیاکوس بود.

کریم انصاری‌فرد حضور 90 دقیقه‌ای در ترکیب تیم المپیاکوس داشت و با دو گلی که به ثمر رساند 11 گله شد و در صدر جدول گلزنان لیگ یونان قرار دارد. احسان حاج‌صفی، دیگر ملی‌پوش ایرانی تیم المپیاکوس نیز نیمکت‌نشین بود.

مهاجم تیم المپیا در خصوص تقابلش با مسعود شجاعی اظهار کرد: مسعود دوست تصمیمی من  است و 14 سال است که او را می شناسم. شجاعی کاپیتان تیم ملی ایران است و برای او احترام زیادی قائل هستم اما روز چهارشنبه، او هیچ شانسی نخواهد داشت و برای شجاعی متاسف هستم. هدفمان شکست دادن آاک است و تمام تلاشمان را می کنیم و تا هواداران را خوشحال کنیم.

پس از این بازی، انصاری فرد که به عنوان بهترین بازیکن زمین هم انتخاب شد،  به دوربین شبکه نوا اسپورت گفت: من همیشه گل هایم را به خدا اختصاص می دهم و از او تشکر می کنم. همه ادیان به خدا معتقد هستند و خوشحالم که زندگی موفقی با کمک خدا دارم.

او افزود: هر مربی طرح و برنامه ای دارد و بازیکن باید منتظر تاکتیک های مربی باشد تا او را اجرایی کند. باید زمانیکه توپ را از دست می دهیم با قدرت دفاع و توپ را پس بگیریم تا بتوانیم امتیازات زیادی را جمع آوری کنیم.

انصاری فرد در خصوص شادی هوداران پس از  گلزنی اش خاطرنشان کرد: حس خوبی است که تمام ورزشگاه نام من را صدا می کنند. احساس باورنکردنی است که بتوانید شادی هواداران را مشاهده کنید و پیراهنم هدیه کوچکی بود که به آن هوادار معلول دادم. احساس فوق العاده ای است که تماشا کنید مردم به ورزشگاه بیایند تا بازی ما را مشاهده کنند.

مهاجم تیم ملی ایران درباره اتفاقات ابتدای فصل هم گفت: تمامی بازیکنان می خواهند بازی کنند و در ترکیب اصلی قرار بگیرند. در 3 ماهه اول، عملا خارج از کار گروهی تیم بودم اما مشکلی با این تصمیم نداشتم و آن را پذیرفتم. بسیاری از بازی ها را از دست دادم اما برای مبارزه کردن آماده شدم و خداراشکر شرایط خوبی دارم و امیدوارم تا پایان فصل ادامه یابد.

انتهای پیام/

اظهارات مهاجم تیم ملی درباره  افتخار آفرینی در المپیاکوس

نظر شما