شناسهٔ خبر: 23939985 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

خیمه زدن دشمن بر مشکلات اجتماعی کشور

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مشکلات اجتماعی از جمله گرانی و بیکاری باید حل شود در غیر اینصورت دشمنان اسلام بر این ضعف ما خیمه می‌زنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام دیشب در مراسم چهلمین روز شهادت سردار علی ییلاقی فرمانده بهشهری اسبق لشکر ۲۵ کربلا و از چهره‌های درخشان و همیشه ماندگار دفاع مقدس با بیان اینکه روح تازه‌ای در ملت دمیده شده است، گفت: در چهل سال گذشته با تغییر نفوس، تحولی بزرگ و معجزه‌ای عظیم در ایران صورت گرفت و نفس‌ها تغییر پیدا کرد و ارزش‌های جدیدی، چون ایثار، شهادت‌طلبی، برادری و از خود گذشتگی در ایران رشد و نمو یافت.

وی با اشاره به اینکه صبر، تواضع و شجاعت از ویژگی‌های شهید سردار ییلاقی در انتصاب فرماندهی لشکر ۲۵ کربلا بود، گفت: شهید ییلاقی از جمله افرادی بود که سختی‌های مجروحیت وی را از پای در نیاورد و هرگز برادری، دین و ارزش‌های الهی را از دست نداد و همیشه شاکر بود، بواقع این ارزش‌هاست که اینگونه افراد را می‌سازد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه مردم مازندران و بهشهر نقش موثری در پیروزی انقلاب داشتند، افزود: جریان تحول نفوس همچنان در قشری از جوانان ما وجود دارد که سوریه را آزاد و داعش را سرنگون کردند.

وی با تاکید بر اینکه توطئه‌های دشمن در ضعف‌های ما سرمایه‌گذاری شده است، گفت: مشکلات اجتماعی از جمله گرانی و بیکاری باید حل شود در غیر اینصورت دشمنان اسلام بر این ضعف ما خیمه می‌زنند و جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب باید هوشیار باشند که این صدا‌ها از روی دلسوز نیست بلکه فتنه جدید است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر حفظ ارزش‌ها، افزود: امروزه باید رابطه مدیران با مردم افزایش یابد و مدیران و نمایندگان تنها به ملاقات و دیدار با مردم اکتفا نکنند، مسؤولان باید مردم را در اقتصاد و تولید دخیل سازند همانگونه که در دفاع مقدس و پیروزی انقلاب دخیل بودند.

رضایی با بیان اینکه اقتصاد و تولید باید همچون انقلاب مردمی شوند، گفت: ملت ایران باید وارد مسائل اقتصادی، تولید و اشتغال شوند.

وی با تاکید بر اینکه برخی ارزش‌ها در کشور دچار ضعف شده است، گفت: برخی از افراد مشارکت‌جویی و استمداد که در دوران جنگ داشتند را بلد نیستند یا خود را به غفلت زدند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دشمنان اسلام زمانی که متوجه شدند نمی‌توانند توان نظامی، امنیتی و دفاعی کشور را شکست دهند فقر، بیکاری و اقتصاد کشور را مورد هدف خود قرار دادند و بر مشکلات اجتماعی مردم سوار و موج‌سواری کردند، اما ملت فهیم و هوشیار ایران مادامی که متوجه سوءاستفاده این افراد شدند عقب‌نشینی کردند و به دشمنان اسلام اجازه ندادند که ره به جایی ببرند.

رضایی با تاکید بر اینکه مساله ما تنها در داخل ایران نیست، گفت: ما در شرایط بسیار حساس و مهمی قرار داریم و دشمنان اسلام می‌خواهند در ایستگاه اقتصاد سر راه انقلاب شوند.

انتهای پیام/آ

برنامه ریزی دشمن بر مشکلات اجتماعی ایران

نظر شما