شناسهٔ خبر: 23893083 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آغاز اعزام دانشگاهیان به عتبات از امروز/ اولین کاروان از قزوین راهی عتبات شد

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از آغاز اعزام‌های دوره هجدهم عتبات دانشگاهیان از امروز خبر داد.

صاحب‌خبر -

فوری///آغاز اعزام دانشگاهیان به عتبات از امروز/اولین کاروان از قزوین راهی عتبات شدبه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  حجت الاسلام فقیهی با بیان اینکه اعزام هجدهمین دوره از سفرهای عتبات دانشگاهیان از امروز آغاز شده است، گفت: اعزام‌های  دوره جدید از امروز  اول بهمن ماه آغاز شده است و تا اردیبهشت ماه سال آینده ادامه دارد، در این دوره 17 هزار دانشگاهی به عتبات عالیات اعزام می شوند.

وی ادامه داد: در این دوره 17 هزار نفر به عتبات اعزام می‌شوند، طبق برنامه‌ریزی انجام شده قرار است در طول دوره هجدهم اعزام دانشگاهیان، روزانه سه کاروان هوایی و یک کاروان زمینی به عتبات اعزام شود.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان تصریح کرد: اولین کاروان هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان امروز از قزوین راهی عتبات شد و با برنامه ریز‌ های صورت گرفته استان‌های خراسان رضوی، قم و زنجان هم  امروز اعزام می شوند.

فقیهی بیان کرد: زائران دانشگاهی در این دوره سه شب در نجف اشرف، سه شب در کربلای معلی و یک شب در کاظمین اقامت خواهند داشت و به منظور بهره برداری بیشتر زائرین از سامرا و کاظمین، درصدد هستیم تعداد روزهای سفر در کاظمین را افزایش دهیم.

وی یادآورشد:اولین گروه عتبات دانشگاهیان استان تهران هم چهارم بهمن ماه سال جاری اعزام می شوند.

انتهای پیام/

 اعزام اولین گروه دانشگاهیان به عتبات

نظر شما