شناسهٔ خبر: 23874725 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

برگزاری رژه موتوری در سی و نهمین سالگرد انقلاب اسلامی در رودان

به گزارش روز پنج شنبه ایرنا، بسیجیان با برگزاری رژه موتوری از مقابل حوزه مقاومت بسیج امام جعفر صادق (ع) تا گلزار شهدا شهر رودان سالروز ورود تاریخی بنیانگذار

صاحب‌خبر - به گزارش روز پنج شنبه ایرنا، بسیجیان با برگزاری رژه موتوری از مقابل حوزه مقاومت بسیج امام جعفر صادق (ع) تا گلزار شهدا شهر رودان سالروز ورود تاریخی بنیانگذار انقلاب اسلامی به میهن عزیزمان را گرامی داشتند و بار دیگر اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در برابر انظار جهانیان به نمایش گذاشتند.
بسیجیان و آحاد مختلف مردم با حضور در این آیین با شکوه بار دیگر با آرمان های والای امام راحل، شهدا، ولایت فقیه و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کردند.
مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان رودان با ادای احترام به پرچم مقدس و پر افتخار جمهوری اسلامی ایران و بزرگداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا پاسداشت ارزش ها و آرمان های والای اسلامی و انقلابی را نشانه پیوند بیش از پیش ملت با انقلاب و نظام و پاسخ قاطع و شکننده ملت سرافراز به بی شرمی و گستاخی های دشمنان دانستند.

** مردم رودان به مقام والای شهدای اسلام و انقلاب ادای احترام کردند
اقشار مختلف مردم و مسئولان هم چنین با حضور در گلزار شهدا رودان با غبار روبی، عطر افشانی و گلباران کردن گلزار مطهر و ملکوتی شهدا با آرمان های والای اسلامی و انقلابی اسوه های ایثار، رشادت، شهامت و مردانگی تجدید عهد و پیمان کردند.
همزمان با نخستین روز از دهه فجر و با هدف پاسداشت و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای والامقام و ترویج فرهنگ و روحیه ایثار و شهادت در جامعه مردم و مسئولان با حضور در گلزار شهدا با اشک و گلاب غبار از قبور مطهر غیورمردان حافظ قرآن، اسلام، ناموس، شرف، آزادی و آزاد مردی برگرفتند.
شهرستان رودان با بیش از 124 هزار نفر جمعیت در 90 کیلومتری شرق شهرستان بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
مردم ولایتمدار، انقلابی و شهیدپرور شهرستان رودان در دوران طلایی حماسه و دفاع بیش از 200 شهید، جانباز و آزاده سرافراز به اسلام و انقلاب تقدیم کردند.
7196/7408
خبرنگار: طیبه رحیمی * انتشار: محمد جهانگیریان
انتهای پیام

نظر شما