شناسهٔ خبر: 23782711 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

نیاز یک هزار نمازخانه واحدهای آموزشی گیلان به تجهیز

جابر اخلاقی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: اگر چه در سال های اخیر برای تجهیز نمازخانه های واحدهای آموزشی استان گیلان اقدام شده اما این نیاز

صاحب‌خبر - جابر اخلاقی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: اگر چه در سال های اخیر برای تجهیز نمازخانه های واحدهای آموزشی استان گیلان اقدام شده اما این نیاز باز وجود دارد.
وی با بیان این که در زمان حاضر یک هزار و 514 نمازخانه کلاسی و 879 نمازخانه مستقل در مدارس استان گیلان داریم، اظهار کرد: 467 امام جمعه روحانی و یک هزار و 558 امام جمعه غیر روحانی در واحدهای آموزشی فعال هستند.
اخلاقی با تشریح راه اندازی کتابخانه های کلاسی و با بیان این که این کتابخانه ها بایستی در تمام مدارس ابتدایی راه اندازی شود، خاطر نشان کرد: در زمان حاضر، چهار هزار و 349 کلاس در واحدهای آموزشی ابتدایی دارای کتابخانه کلاسی است.
معاون فرهنگی پرورشی آموزش و پرورش گیلان با اشاره به فعالیت یک هزار و 92 کتابخانه در مدارس استان بیان داشت: فرسودگی، به روز نبودن و عدم مطابقت با گروه های سنی و نداشتن متصدی مربوط به امور کتابخانه مهمترین مشکلات در بخش کتابخانه های مدارس است.
استان گیلان دارای بیش از 370 هزار دانش آموز است که در بیش از پنج هزار مدرسه تحصیل می کنند.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی
7286 /6030
انتهای پیام

نظر شما