شناسهٔ خبر: 2376931 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

آیت‌الله صافی‌گلپایگانی:

همواره برای آیت‌الله هاشمی رفسنجانی دعا می‌كنم

یكی از مراجع عظام تقلید قم گفت: من برای آیت‌الله هاشمی دعا می‌كنم و سلام مخصوص مرا به ایشان برسانید.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری برنا از قم، آیت‌الله لطف‌الله صافی‌گلپایگانی عصر پنجشنبه در دیدار با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تلاش كنید تا همواره مطالب علمی و اخلاقی را در برنامه‌های خود مد نظر قرار دهیم و نسبت به گسترش آن بكوشیم.

وی بیان داشت: فلسفه اولیه این دانشگاه این است كه از نظر علمی و اخلاقی نسبت به سایر دانشگاه‌ها سرآمد باشد و بتواند خلا‌های علمی و مذهبی را پر كند.

این مرجع تقلید گفت: كسانی كه این مجموعه را احداث كردند نیت خیر داشتند و فردی همانند آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی از ابتدا هدفش این بود كه از نظر علمی این دانشگاه نسبت به دیگر دانشگاه‌ها نمونه باشد.

آیت‌الله صافی‌گلپایگانی عنوان داشت:  اقتدار علمی و اخلاقی را همیشه مد نظر داشته باشید و باید مطالب اخلاقی و مذهبی همواره در این دانشگاه وجود داشته باشد.

وی تاكید كرد: در انتخاب اساتید هم دقت نظر داشته باشید سعی كنید، بهترین اساتید را انتخاب كنید كه هم از نظر علمی و هم اخلاقی نمونه و الگو باشد.

این مرجع تقلید گفت: بیش از یك میلیون جوان در اختیار شماست كه تربیت علمی و اخلاقی آنها بسیار مهم است و باید نسبت به این امر با حساسیت خاصی رفتار كنید.

آیت‌الله صافی گلپایگانی با تاكید بر اینكه مسلمانان باید در تمام جنبه‌های اخلاقی و دینی كامل باشند، به تلاش‌های آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی اشاره كرد و ادامه داد: در حال حاضر باید هدف‌تان این باشد كه آرمان‌های اولیه دانشگاه آزاد اسلامی را محقق كنید.

وی با بیان اینكه نمی‌شود ریاست دانشگاه آزاد اسلامی را به دست هركسی بسپاریم تا بیاید ریاست كند، تاكید كرد: من برای آیت‌الله هاشمی دعا می‌كنم و سلام مخصوص مرا به ایشان برسانید.

نظر شما