شناسهٔ خبر: 2376914 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بزرگراه‌های منطقه 19 با احجام 5گانه مذهبی مزین می‌شود

مدیر اداره زیباسازی شهرداری منطقه 19 از احداث احجام 5گانه مذهبی و زیباسازی بزرگراه‌های این منطقه خبر داد.

صاحب‌خبر -
 عباس پورراستگو، مدیر اداره زیباسازی شهرداری منطقه 19 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: زیباسازی و احداث احجام حجمی 5گانه مذهبی در محورهای اصلی و بزرگراه‌های منطقه 19 در دستور کار اداره زیباسازی شهرداری این منطقه قرار دارد.
 
وی ادامه داد: این طرح به منظور افزایش پویایی و چشم‌اندازهای بصری، ارتقا سلامت و رفاه حال شهروندان در بزرگراه‌های منطقه 19 در دست اجرا است.
 
پورراستگو اظهار داشت: در این طرح اکیپ‌های اجرایی زیباسازی به منظور احداث احجام 5گانه مذهبی و انتزاعی در معابر، محورهای اصلی، تقاطع‌ها و بزرگراه‌های منطقه 19 به صورت مستمر در آماده‌باش کامل‌اند.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: زیباسازی، بهسازی و احداث احجام حجمی مذهبی و انتزاعی 5گانه در معابر، محورهای اصلی، تقاطع‌ها و بزرگراه‌های منطقه 19، آماده‌باش اکیپ‌های زیباسازی در محورهای اصلی در بزرگراه‌های منطقه 19 از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
پورراستگو خاطرنشان کرد: برگزاری نشست‌های تخصصی و هم‌اندیشی با حضور شورای هنری سازمان زیباسازی، کارشناسان مجسمه‌سازی، نقاشی، گرافیک و صاحب‌نظران، تشکیل شورای زیباسازی نمای شهری از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 19 است.

انتهای پیام/

نظر شما