شناسهٔ خبر: 23745824 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

آغاز رقابتهای بسکتبال لیگ برتر بزرگسالان استان گیلان

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این رقابتها، تیمهای بسکتبال درفک رشت ، شهر سبز لاهیجان ، دنیای فلز رشت ، هیات بسکتبال لاهیجان ، هیات بسکتبال صومعه سرا ، نظام

صاحب‌خبر - به گزارش خبرنگار ایرنا، در این رقابتها، تیمهای بسکتبال درفک رشت ، شهر سبز لاهیجان ، دنیای فلز رشت ، هیات بسکتبال لاهیجان ، هیات بسکتبال صومعه سرا ، نظام مهندسی گیلان ، ملوان انزلی ، آرنا رشت ، شهرداری کوچصفهان ، هیات بسکتبال صومعه سرا ، هیات بسکتبال تالش و فراز انزلی حضور دارند.
تیمهای شرکت کننده در این دوره از رقابتها ، در دوگروه 6 تیمی به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند.
در اولین دیدار برگزار شده این رقابتها ، تیمهای بسکتبال درفک رشت و شهر سبز لاهیجان به میزبانی تیم درفک در سالن بسکتبال 6 هزار نفره شهدای رشت با هم به رقابت پرداختند که در نهایت تیم درفک رشت با نتیجه 96بر 56 حریف خود را شکست داد.
درجریان این مسابقه ، تیم بسکتبال درفک رشت بر بازی تسلط کاملی داشت و در نهایت با 40 امتیاز اختلاف برابرحریفش به برتری دست یافت تا این دوره از مسابقات را با پیروزی آغاز کند.
همچنین در دومین دیدار رقابتهای بسکتبال لیگ برتر بزرگسالان استان گیلان جام زنده یاد پیام گل آرا ، تیمهای دنیای فلز رشت و هیات لاهیجان در رشت رو در روی هم قرار گرفتند که این دیدار با نتیجه مساوی 47 بر 47 پایان یافت تا سرانجام کار به وقت اضافه کشیده شود.
در وقت های اضافه این مسابقه ، تیم بسکتبال دنیای فلز رشت بهتر از فرصت های به دست آمده سود برد و در نهایت با نتیجه 56 بر 54 برابر حریف خود به برتری رسید تا این تیم نیز با پیروزی این مسابقات را آغاز کند.
خبرنگار: حسین مجرد
7285 /6030
انتهای پیام

نظر شما