شناسهٔ خبر: 2374440 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رئیس‌کل دادگستری قزوین:

بسیج ارزش‌های انقلاب را ماندگار کرده است

رئیس‌کل دادگستری استان قزوین گفت: تفکرات بسیج، ارزش‌های انقلاب را در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ماندگار کرده و امروز صیانت از این حرکت عظیم وظیفه هر ایرانی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، جمال انصاری در بازدید از دفتر حمایت از رزمندگان و ایثارگران دادگستری استان قزوین اظهار کرد: در هفته بسیج قرار داریم، هفته‌ای که یادآور رشادت‌ها، جانفشانی‌ها، دلیرمردی‌ها و ایثارگری‌های هشت سال دفاع مقدس و حوادث مختلف در کشور است.

رئیس‌کل دادگستری استان قزوین اضافه کرد: بسیج به دلیل فراگیر و مردمی بودن و نقش حساس در تعاملات اجتماعی‌، سیاسی‌، نظامی و امنیتی ایفا کردن در کانون توجه قرار دارد؛ از این رو سازمان‌های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و نظامی نیز که در تعامل با بسیج قرار دارند‌، نیاز به شناخت کارکرد بسیج در ابعاد مختلف و به ویژه بعد مربوط به خود را دارند‌.

وی افزود: حراست از اصل انقلاب‌، هویت انقلاب و دستاوردهای انقلاب‌ هدف اصلی حرکت بسیج است؛ اساس بسیج در نظام جمهوری اسلامی بر آگاهی بوده، همچنین فعالیت فرهنگی یکی از برنامه‌های جدی بسیج است.

انصاری تصریح کرد: عشق به ولایت مطلقه فقیه به عنوان جانشین امام زمان (‌عج‌) و فرمان‌برداری عاشقانه از منویات رهبری باید در بسیجی وجود داشته باشد،‌ چراکه تفکرات بسیج، ارزش‌های انقلاب را در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ماندگار کرده و امروز صیانت از این حرکت عظیم وظیفه هر ایرانی است.

انتهای پیام/2667/ی/ظ1004

نظر شما