شناسهٔ خبر: 23735868 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

گزارش میزان از کنسرت خواننده پاپ،

خواجه امیری، یانی و کوهن را به ایران می آورد/اجرای موسیقی نیو اِیج در برج آزادی+عکس

خبرگزاری میزان- کنسرت ارکستر مهرزاد خواجه امیری روز پنجشنبه 5 بهمن ماه در سالن برج آزادی با حضور مخاطبان برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، کنسرت ارکستر مهرزاد خواجه امیری پنجم بهمن ماه در برج آزادی میزبان با حضور علاقه مندان به سبک نیو اِیج برگزار می شود.

آهنگساز و نوازنده ساز پیانو که با ساختن قطعاتی چون "قصه گوی شب" و "کومیتس" در سطح جهانی خوش درخشیده است پس از اجرای موفق در شهریور ماه که با استقبال بسیار خوبی مواجه شد این بار نیز در انتظار استقبال مخاطبان و طرفداران خود است.

ارکستر خواجه امیری
خواجه امیری در این کنسرت به همراه گروهش به اجرای قطعاتش و آثاری از آهنگسازان مطرح جهانی از جمله یانی، لئونارد کوهن، گروه سکرت گاردن خواهد پرداخت.

مسعود نوروزی "نوازنده ویولن و ارکستر مایستر"، روژین عدالت "نوازنده ویولن"، سهیل بهمن "نوازنده ویولن آلتوشادی رحیمی و ایلیا امینی "نوازندگان ویلنسل"، امیرحسین کیانپور "نوازنده سازهای بومی"، کیمیا شعربافیان "نوازنده ابواسعید فرنژاد "نوازنده گیتار الکتریک"، میلاد دودانگه "نوازنده گیتار باسشهریار شافعی "نوازنده درام"، حامد قربانی "نوازنده کیبورد" و همچنین حسین مهدوی، علی پوررجب، دانیال عبرت، نادیا باقری، رویا رفعتی و مهسا مردانی "گروه کُر"، اعضای گروه اجرایی کنسرت خواجه امیری را تشکیل می دهند.

ارکستر مهرزاد خواجه امیری
کنسرت ارکستر مهرزاد خواجه امیری روز پنجشنبه 5 بهمن ماه ساعت 21:00 در سالن برج آزادی برگزار می شود. 

انتهای پیام/ 

 

 

نظر شما