شناسهٔ خبر: 23728134 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نصر-قدیمی | لینک خبر

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی عنوان کرد:

دهه فجر فرصتی مناسب برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی

نصر: معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: دهه فجر فرصتی مناسب برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش نصر به نقل از مهر، رحیم شهرتی فر عصر امروز سه شنبه در نشست مشترک ستاد فجر و شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان با بیان اینکه موضوع دهه فجر به‌قدری اهمیت دارد که باید مراسم آن باشکوه هرچه‌تمام‌تر برگزار شود، اظهار داشت: دهه فجر امسال ویژگی مضاعفی برای استان دارد و آن‌هم مصادف شدن با چهلمین سالگرد قیام مردم تبریز در ۲۹ بهمن سال ۵۶ است.

وی افزود: امسال نیز مردم استان همچون سال‌های گذشته توفیق شرفیابی به محضر مقام عظمای ولایت را پیدا خواهند کرد تا از رهنمودها و اظهار لطفشان در حق مردم آذربایجان بهره‌مند شوند.

شهرتی‌فر دهه مبارک فجر را فرصتی مناسب برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و افزود: در حوادث اخیر عملاً ثابت شد که نظام جمهوری اسلامی از آن‌چنان پایگاه قوی مردمی برخوردار است که تکاپوهای مذبوحانه نه‌تنها ریشه پیدا نکرد بلکه با عدم همراهی مردم، خنثی شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی اضافه کرد: در دهه فجر باید وضعیت جامعه ایران در قبل از انقلاب به‌قدر کافی تشریح شود، زیرا نسل‌ جدید از آن وضعیت بی‌اطلاع هستند.

وی ادامه داد: عمق وابستگی و فسادی که در جامعه قبل انقلاب حاکم بود و خیانتی که نسبت به مسائل عمومی جامعه روی می‌داد و خطراتی که بنیادهای اعتقادی جامعه را تهدید می‌کرد به جوان‌ها گفته نشده است.

شهرتی‌فر بیان کرد: با وجود اینکه دروس مربوط به تاریخ انقلاب اسلامی در مدارس و دانشگاه‌ها تدریس می‌شود اما می‌شود گفت که در این خصوص دچار غفلت شده‌ایم و تاریخ قبل از انقلاب اسلامی را به‌خوبی توضیح نداده‌ایم.

وی با تأکید بر اینکه باید در دهه فجر دشمنی‌ها و مانع‌تراشی‌های استکبار جهانی در مسیر ملت ایران را برای جوانان شرح دهیم، افزود: ما در شرایطی که دشمنان از همه تلاش خود علیه ما استفاده کرده‌اند توانسته‌ایم به دستاوردهای بزرگ دست‌یابیم.

شهرتی‌فر تأکید کرد: باید علت دشمنی با انقلاب اسلامی برای جوانان تبیین شود و نباید بگذاریم نظام اسلامی و داشته‌های باارزش آن را تخریب کنند.

وی خاطرنشان کرد: معمولاً دستاوردهای انقلاب اسلامی را در عمران و آبادانی خلاصه می‌کنیم؛ در حالی که دستاوردهای انقلاب اسلامی گاهی فراتر از مرزهای کشور ایران بوده و باعث حرکت‌های بسیاری در دنیا شده است.

معاون استاندار آذربایجان شرقی افزود: ملت می‌خواستند حاکمیت اعتقادی و دینی عملی شود و نفی استبداد داخلی و استیلای خارجی تحقق یابد که خوشبختانه در نظام جمهوری اسلامی تا به امروز در این مسیر حرکت کرده‌ایم.

شهرتی‌فر افزود: اگر توانسته‌ایم منافع غرب را از ایران اسلامی قطع کنیم و آمریکا، نظام جمهوری اسلامی را بزرگترین دشمن خود می‌داند ثابت می‌کند که دستاوردهای انقلاب اسلامی تا چه اندازه بزرگ بوده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما