شناسهٔ خبر: 23723823 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

قتل نوجوان آلماني به ضرب چاقو

پليس آلمان روز سه شنبه اعلام کرد يک نوجوان 15 ساله را که به کشتن يک پسر 14 ساله در کالج با ضربه چاقو از ناحيه گردن مظنون است، بازداشت کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاري فرانسه از برلين، اين حادثه حوالي ساعت هشت به وقت محلي در کالجي در شهر لونن در غرب آلمان که حدود يک هزار نفر دانش آموز دارد، روي داد.

بر اساس بيانيه مشترکي که دادستاني و پليس دورتموند منتشر کردند، عامل اين حمله با مادر خود براي ملاقاتي با يک مددکار اجتماعي به اين کالج آمده بود.

اين نوجوان که به علت خوي تهاجمي خود براي پليس شناخته شده بود، قرار بود بعد از مدتي تحصيل در يک آموزشگاه ديگر به اين کالج وارد شود.

وي در حالي که براي مصاحبه به کالج آمده بود با پسر 14 ساله اي مواجه شد که در گذشته با وي اختلافاتي داشت. قرباني بر اثر اصابت يک ضربه چاقو به گردنش جان باخت.

بر اساس بيانيه منتشر شده، «براي روشن شدن انگيزه قطعي عامل حمله قرار است تحقيقاتي انجام شود».
بر اساس اخباري که رسانه هاي آلماني منتشر کرده اند، دو نوجوان از مليت آلماني هستند و عامل حمله همچنين يک گذرنامه قزاقستاني دارد.

روزنامه بيلد در پايگاه اينترنتي خود نوشت عامل حمله اندکي بعد از حمله، به دنبال شناسايي در خيابان از طريق يک بالگرد پليس که براي جستجو و تعقيب وي اعزام شده بود، بدون مقاومت بازداشت شد.

هربرت رول، وزير داخلي ايالت نوردراين-وستفالن که اين حادثه در آنجا روي داده است، اعلام کرد از اين واقعه شوکه شده است.

نظر شما