شناسهٔ خبر: 23723810 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رئیس شورای سیاسی و سخنگوی حزب اسلامی کار انتخاب شد

R1381/P1361/S1,10/CT1

محمد نیشابوری به‌عنوان رئیس شورای سیاسی و سخنگوی حزب اسلامی کار انتخاب شد.

صاحب‌خبر -

محمد نیشابوری سخنگوی حزب اسلامی کار در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، با اشاره به تشکیل جلسه شب گذشته شورای مرکزی حزب متبوعش اظهار داشت: روز گذشته جلسه شورای برنامه‌ریزی و شورای سیاسی حزب نیز برگزار شد که رضا سعیدی در این جلسه به‌عنوان رئیس شورای برنامه‌ریزی انتخاب شد.

وی افزود: در جلسه شورای سیاسی نیز اینجانب به اتفاق آرا به‌عنوان سخنگو و رئیس شورای سیاسی حزب انتخاب شدم و آقایان انتشاری و رحیمی نیز نائب رئیس و دبیر شورای سیاسی شدند. اعضای شورای سیاسی نیز عبارت‌اند از محمدمهدی انتشاری، محسن سرخو، سیدحسین موسوی، محمدباقر نیشابوری، بابک‌رحیمی، پیام مجرد و فاطمه ذوالقدر.

سخنگوی حزب اسلامی کار با بیان اینکه در جلسه شورای مرکزی حزب ابتدا موضوعات روز مورد بحث و بررسی قرار گرفت، اظهار داشت: یکی از این موضوعات بحث افزایش نرخ ارز و دلار بود که دوستان ما انتقاداتی به این موضوع و مدیریت بازار ارز داشتند که آسیب‌هایی به جامعه وارد می‌کند و دولت باید بتواند ذخایر ارزی خود را به بازار بفرستد تا در شب سال نو مردم با مشکل مواجه نشوند.

نیشابوری خاطرنشان کرد: در ادامه جلسه، گزارشی از جلسه شوراهای سیاسی و برنامه‌ریزی ارائه شد و قرار شد تا این دو شورا برنامه‌هایی که برای سال بعد دارند را مکتوب کنند تا در جلسه آینده شورای مرکزی بررسی شود.

انتهای پیام/

نظر شما