شناسهٔ خبر: 23723190 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

کمانم را فروختم تا دیگر به تیم ملی برنگردم!

دارنده مدال نقره دانشجویان جهان در رشته کامپوند گفت: بخاطر عدم حمایت از سوی فدراسیون تیروکمان و مسئولان تاکستان، کمانم را فروختم که دیگر به تیم ملی بازنگردم.

صاحب‌خبر -

یاسر عمویی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به خداحافظی‌اش از تیم ملی تیروکمان افزود: به خاطر عدم حمایت از سوی فدراسیون تیروکمان و مسوولین تاکستان، کمانم را فروختم که دیگر فکر بازگشت به تیم ملی را نداشته باشم. واقعا زمانی که به کمانداران تیم ملی رسیدگی لازم نمی‌شود و مجبورم هر دفعه مبلغ ۳میلیون تومان از جیبم هزینه کنم تا تیر بخرم و یا کمانم را با هزینه شخصی تهیه کنم، حضور در تیم ملی چه سودی برای من می‌تواند داشته باشد. نزدیک یکسال است که هیچ حقوقی از تیم ملی دریافت نمی‌کنم و مجبورم تمام هزینه‌ها را خودم پرداخت کنم. این شرایط برای افرادی همانند من که تازه ازدواج کرده‌اند، سخت است و بعضی وقت‌ها در تامین زندگی شخصی خود می‌مانم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا دیگر قصد بازگشت به تیروکمان را ندارید، گفت: فعلا که فدراسیون تیروکمان بلاتکلیف است و مشخص نیست چه زمانی به وضعیت ایده‌آل می‌رسد. شاید اگر رییس آن به زودی مشخص شود و از حالت بلاتکلیفی خارج شود، دوباره قصد بازگشت به تیروکمان را داشته باشم. اما الان ترجیح می‌دهم در شهرستان تاکستان به کار مربیگری بپردازم و تجربیات خود را در اختیار کسانی قرار دهم که به دنبال آموزش تیروکمان هستند.

دارنده مدال نقره دانشجویان جهان اضافه کرد: متاسفانه زمانی که از ناحیه کمر در تمرینات تیم ملی آسیب دیدم، فدراسیون هیچ همکاری برای بهبود آسیب‌دیدگی من نداشت و هزینه‌های درمانم را خود پرداخت کردم. حتی وقتی به فدراسیون گفتم به خاطر آسیب‌دیدگی کمرم قادر به شرکت در امتحانات عملی دانشگاه نیستم و نامه‌ای به من بدهند تا دانشگاه همکاری لازم را در این زمینه با من داشته باشد، از دادن نامه امتناع کردن و گفتن چون این مساله را صورت جلسه نکردی از دادن نامه معذوریم.

عمویی افزود: از ۹۳ عضو تیم ملی تیروکمان هستم و مدت ۱۱ سال است که تیر می‌زنم، اما به خاطر بی‌مهری‌ها و عدم حمایت لازم دیگر انگیزه‌ای برای ماندن در تیم ملی ندارم و دوست دارم فعلا به زندگی شخصی خود بپردازم.

وی در پایان گفت: با توجه به این که مدال‌های ارزشمندی از جمله؛ مدال نقره دانشجویان جهان، نقره جام جهانی شانگهای چین، طلای قهرمانی کاپ آسیا تایلند، برنز قهرمانی آسیا و ... را برای تاکستان کسب کردم، امیدوارم مسئولان تاکستان برحسب قولهایی که به من دادند و بابت افتخاراتی که برای تاکستان کسب کردم، حمایت لازم را از من داشته باشند.

انتهای پیام

نظر شما