شناسهٔ خبر: 23723156 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رحیمی: دیگر پنجم یا هشتم فرقی نمی‌کند/ از این بدتر نمی‌شد!

رئیس فدراسیون هندبال گفت: با توجه به شرایطی که پیش آمده دیگر کسب عنوان پنجم یا هشتم برای ما فرقی نمی‌کند.

صاحب‌خبر -

علیرضا رحیمی که همراه با تیم ملی هندبال ایران در کره‌جنوبی حضور دارد، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد عدم صعود تیم ملی هندبال ایران به مسابقات جهانی اظهار داشت: بسیار از اتفاقی که افتاده ناراحت هستیم و اصلاً فکرنمی کردیم که شرایط اینگونه شود. متاسفانه عملکرد خیلی بدی در دور دوم مسابقات قهرمانی آسیا داشتیم و از این بدتر نمی‌شد!

وی ادامه داد: تمام اعضای هندبال از شخص خودم به عنوان رئیس تا کادر فنی و بازیکنان از اتفاقات پیش آمده، ناراحت هستند و رضایت ندارند، اما واقعیت این است که همه هرچه در توان داشتند، گذاشتند و همه کار کردند. کمترین پیش‌بینی ما این بود که به نیمه‌نهایی رفته و جواز حضور در مسابقات جهانی را کسب کنیم، اما اینگونه نشد.

رئیس فدراسیون هندبال در خصوص احتمال تغییرات در تیم ملی پس از رقابت‌های قهرمانی آسیا خاطرنشان کرد: در حال حاضر نمی‌توان در این خصوص صحبت درستی کرد. باید صبر کنیم تا مسابقات تمام شود. در پایان رقابت‌ها می‌توانیم عملکرد تیم را به صورت دقیق بررسی و اشکالات را پیدا کنیم.  فعلاً باید به فکر بازی‌های بعدی بود تا حداقل شکست دیگری به نام ایران ثبت نشود. 

وی با بیان اینکه دیگر مقام پنجم یا هشتم برای‌مان فرقی نمی‌کند، تصریح کرد: ما باید به مسابقات جهانی می‌رفتیم که اینگونه نشد، اما به هر حال به تلاش خود ادامه می‌دهیم. تیم کنونی بهترین نسل هندبال بود و بعید می‌دانم در آینده چنین نسلی دوباره ظهور کند و چنین نتایج ضعیفی بگیرد. 

رحیمی عنوان کرد: با وجود اینکه به مسابقات جهانی نرفتیم، اما باید این را هم بگویم که هیچکس در این مسیر کم‌کاری نکرد. از همه مردم، مسئولان و علاقمندان به هندبال عذرخواهی می‌کنم. شرمنده ملت ایران هستیم و امیدوارم ما را بخاطر این نتایج ببخشند.

انتهای پیام/س

نظر شما