شناسهٔ خبر: 23723079 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

پشیمانی یک بازیکن از بخشیدن طلبش به باشگاه سابق

بیک‌زاده: اشتباه کردم طلبم را به استقلال بخشیدم

هاشم بیک‌زاده یکی از بازیکنانی بود که طلبش از استقلال را بخشید؛ طلبی 500 میلیون تومانی که البته ظاهرا هاشم حالا از کاری که کرده پشیمان است. چرا که او طبق توافق‌های انجام شده باید 500 میلیون تومان دیگر از طلبش را ماه به ماه دریافت می‌کرده که ظاهرا این اتفاق نیفتاده است. خودش در این مورد می‌گوید: «اشتباه کردم طلبم را بخشیدم. آنها قسط اول را دادند اما الان که چهار ماه از توافق ما می‌گذرد قسط دیگری واریز نشده است.»

صاحب‌خبر -

بیکزاده که چهار سال قبل و در همین روزها یکی از سوژههای کاربران در فضای مجازی برای مقابله با مسی در جام جهانی 2014 بود، دوست دارد دوباره به تیم ملی برگردد. اتفاقی که افتادنش بعید نیست، اما راضی کردن کارلوس کی‌‌روش در این شرایط خیلی سخت است.

با این حال هاشم امیدواری زیادی دارد و میگوید:«خودم که خیلی امیدوارم تا به تیم ملی دعوت شوم.تمام تلاشم را هم خواهم کرد.کی‌‌روش بارها گفته درهای تیم ملی روی همه بازیکنان باز است. هنوز تا جام جهانی زمان زیادی مانده است و اگر خوب بازی کنم، میتوانم کی‌‌روش را مجاب کنم تا مرا به تیم ملی دعوت کند. من حتی میتوانم در سایر پستها هم بازی کنم. متاسفانه از جام جهانی قبل فقط حسرت به دل من ماند، چراکه مصدوم شدم و بازیها را از دست دادم. توکل من به خداست و خیلی امیدوارم که دوباره به تیم ملی دعوت شوم.»

نظر شما