شناسهٔ خبر: 23722661 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه مردم‌سالاری | لینک خبر

نارسایی‌هایی در زمینه اسکان زلزله‌زدگان وجود دارد

صاحب‌خبر -

رئیس فراکسیون امید مجلس گفت: طی بازدیدی که دیروز از مناطق زلزله‌زده به عمل آمد برخی نارسایی‌ها به خصوص در مرحله اسکان دیده شد.
به گزارش برنا «محمد رضا عارف» رئیس فراکسیون امید مجلس در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه اظهارکرد: استان کرمانشاه پتانسیل بالایی دارد و سهم ارزشمندی در ۸ سال دفاع مقدس داشته است و بنا بر دلایلی که استاندار کرمانشاه به ان اشاره کرد متاسفانه نتوانسته سهم خود را در توسعه دریافت کند و جا دارد نسبت به این استان توجه ویژه داشته باشیم.
رئیس فراکسیون امید مجلس گفت: امید است شاخص‌های توسعه استان وضعیت بهتری پیدا کند چرا که در توسعه اقتصادی می‌تواند با کشورهای همسایه در منطقه روابط خوبی را داشته باشد و هر جا که نیاز به تصمیم قانونی و یا پیگیری داشت ما حتما به مردم استان خدمت خواهیم کرد.
عارف در ادامه اظهار کرد: ما از همان لحظات اولیه پیگیر مشکلات و مطالبات زلزله‌زدگان بودیم و دیروز از نزدیک شاهد تلاش‌های نهادها و سازمان‌های مختلف در امر خدمت رسانی بودیم.
وی با بیان اینکه سپاه، ارتش، قرارگاه خاتم، بهداشت و درمان و مدیریت بحران خدمات شایان توجهی به مردم زلزله زده ارائه کردند، افزود: اگر چه در فضای مجازی برخی مسئولین زیر سوال رفتند اما اقدامات به موقعی در این راستا انجام دادیم و اجازه بزرگ‌نمایی به این مسئله داده نشد.
عارف افزود: متاسفانه در کشور هنوز بین نهادها و دستگاه‌های مختلف ناهماهنگی‌هایی وجود دارد و با هم همدل نیستند که این مسئله باید حل و فصل شود.
این نماینده مجلس گفت: طی بازدیدی که دیروز از مناطق زلزله زده به عمل آمد برخی نارسایی‌ها به خصوص در مرحله اسکان دیده شد و با بنیاد مسکن در این خصوص صحبت شد و خواستار حل و فصل این مشکلات شدیم.
وی تاکید کرد: با توجه به دمای بالای این مناطق در تابستان باید به وضعیت اسکان به طور جدی رسیدگی شود، اگر چه دولت به موقع تصمیم‌گیری کرد و نسبتا به تعهدات خود عمل کرد اما در مصوبات اولیه در دولت اشتباهاتی رخ داد که نیاز به اصلاح مصوبه است و استانداری کرمانشاه در این خصوص باید اهتمام ویژه داشته باشد و ما هم تا جایی که امکان دارد کمک می‌کنیم. 
 

نظر شما