شناسهٔ خبر: 23722538 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

تحقیق و تفحص از دو باشگاه پرسپولیس و استقلال

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از رأی مثبت اعضای این کمیسیون به تحقیق و تفحص از برخی باشگاه‌های ورزشی خبر داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست دیروز کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در این جلسه طرح تحقیق و تفحص از برخی باشگاه‌های ورزشی مطرح شد که اعضای کمیسیون به این درخواست تحقیق و تفحص رأی مثبت دادند. همچنین در جلسه امروز سئوال حبیب‌الله ده‌مرده نماینده مردم زابل از وزیر ورزش و جوانان در خصوص سرانه ورزش در کشور مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 

 نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در نهایت نماینده مردم زابل از پاسخ سلطانی‌فر قانع نشد و کمیسیون نیز قلمرو سئوال را ملی تشخیص داد و سوال برای بررسی بیشتر به صحن علنی ارسال خواهد شد. همچنین یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس از تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از منابع، مصارف و نظام مدیریت دو باشگاه پرسپولیس و استقلال طی ۱۰ سال گذشته در کمیسیون فرهنگی خبر داد. 
 سیده فاطمه ذوالقدر، گفت:‌ بر اساس مصوبه کمیسیون فرهنگی، از دو باشگاه پرسپولیس و استقلال طی ۱۰ سال گذشته در حوزه منابع، مصارف و نظام مدیریت هر دو باشگاه تحقیق و تفحص خواهد شد. نماینده مردم تهران از عضویت ۱۰ نفر از اعضای کمیسیون فرهنگی در هیات تحقیق و تفحص از باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس سخن گفت.

 

نظر شما