شناسهٔ خبر: 23722059 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی:

پیگیر برگزاری اردوهای تیم ملی در خراسان شمالی هستیم

بجنورد- مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی از پیگیری برای برگزاری اردوهای تیم ملی در استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

کوروش بهادری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اعتقادداریم با برگزاری این اردوها می‌توان نفرات بیشتری از خراسان شمالی را در تمرین به‌کارگیریم و همچنین از علم روز مربیان برای مربیان استانی و بومی استفاده کنیم و با این کار انگیزه جامعه ورزشی استان دوچندان می‌شود.

بهادری ایجاد زیرساخت‌های جدید ورزشی در سال ۹۷ را از اولویت‌های اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی عنوان کرد.

وی به نبود سالن‌های تخصصی در استان اشاره کرد و اجرای ماه ۸۸ را برای خراسان شمالی به جهت کم برخوردار بودن درزمینهٔ زیرساخت، یک آسیب و مشکل دانست.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی یکی از کارهای اداره کل ورزش و جوانان استان در سال جدید را ایجاد محیطی برای ورزش گلف و تیراندازی با تپانچه در زمین‌های موجود در استادیوم ۱۹ مهر عنوان کرد.

بهادری افزود: سال ۹۷ بیشتر در بحث ایجاد زیرساخت‌های جدید برای ورزش استان ورود خواهیم کرد چراکه به لحاظ زیرساخت بسیار ضعیف و کم برخوردار هستیم و زیرساخت‌های ما پاسخگوی ورزشکاران ما نیست.

وی گفت: رشته‌هایی که بستر کار و مدال‌آوری آن در استان مهیا است را بیشتر می‌بینیم البته این دلیلی بر کم‌توجهی به دیگر هیئت‌ها نبوده بلکه بررسی‌ها و ایجاد زیرساخت‌ها مقداری زمان‌بر است.

بهادری بیان کرد: ورزشکاران هراندازه بیشتر کار و جایگاه‌های بالاتری کسب کنند قطعاً حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان، فدراسیون و ارگان‌های مربوطه پررنگ‌تر خواهد شد.

نظر شما