شناسهٔ خبر: 23721974 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین:

سیاستهای دولت توسط فرمانداران برای مردم تشریح شود

قزوین- معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین گفت: سیاستها و محدودیت های دولت باید توسط فرمانداران و بخشداران برای مردم بازگو شود تا درک درستی از واقعیتها در جامعه ایجاد شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا آشناگر در همایش فرمانداران و بخشداران استان که سه شنبه شب در استانداری برگزار شد گفت: در آستانه دهه فجر لازم است اطلاعات شفافی از خدمات دولت به مردم ارائه کنیم تا موجب اعتمادسازی و ایجاد امید در جامعه شود.

وی افزود: خوشبختانه ارزیابی مردم از کارنامه دولت یازدهم مثبت بود لذا با آرای بیشتری، عملکرد دولت را تایبد کردند و به آن نمره قبولی دادند و باید مسئولان جواب این اعتماد را با خدمت صادقانه بدهند.

آشناگر تصریح کرد: دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین عملکرد دولت یازدهم از سوی مدیران، فرمانداران و بخشداران است و همه باید از این فرصت بخوبی استفاده کنند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین بیان کرد: تبیین سیاست ها و برنامه های دولت، ارتقای سطح امیدواری مردم و بیان شرایط و محدودیتهای دولت از مهمترین وظایف فرمانداران و بخشداران در دوره جدید است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین اضافه کرد: فضای سیاسی کشور باید تلطیف و نزاع ها و تنش ها، جای خود را به رقابت های سالم سیاسی بدهد.

آشناگر اظهارداشت: تعامل و گفتگو با نمایندگان گروه های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی باید در دستور کار فرمانداران و بخشداران باشد و از قهر با گروه ها پرهیز شود.

وی یادآورشد: رویکرد فرمانداران و بخشداران نسبت به شوراها و شهرداری ها باید نگاه هدایتی، حمایتی و پدرانه باشد و از هرگونه نگاه و برخورد سیاسی اجتناب شود.

اشناگر گفت: فضای استان در ایام دهه مبارک فجر باید به سمت ایجاد نشاط اجتماعی هدایت شود و در این راستا از ظرفیت سازمانهای مردم نهاد هم باید بخوبی استفاده کرد.

نظر شما