شناسهٔ خبر: 23721484 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

کیهان و خوانندگان

صاحب‌خبر -


  33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323


* به دشمنانی که موشک‌های ایران را بهانه قرار داده‌اند باید گفت امنیت کشور قابل معامله نیست. موشک‌ها را که بدهیم بلافاصله به ایران حمله خواهند کرد. ولی کور خوانده‌اند.
5140---0913
* به رئیس جمهور عرض می‌کنم، حرف کافی است. هزینه‌های نجومی و فرصت دولت بیش از سه سال صرف «تقریباً هیچ» شد. فرصت را دریابید و در این چند صباح باقیمانده از عمر دولت به وعده‌های داده شده و عمل نشده بپردازید.
علیمردانی
* ضمن تقدیر و تشکر از نقدهای اقتصادی کیهان می‌خواستم بگویم یک سال است مسئولان اقتصادی دولت وعده می‌دادند قیمت ارز پایین خواهد آمد ولی نه تنها پایین نیامد بلکه سر از 4 هزار و ۶۵۰ تومان درآورده و زندگی مردم را کاملاً تحت تأثیرخود قرار داده است دولت چه پاسخی دارد بدهد.
برگچی
* دولت به کجا مشغول است که قیمت دلار به 4 هزار و ۶۵۰ تومان افزایش پیدا کرده است؟
7752---0915
* عباس عبدی از سردار بزرگ اسلام سردار سلیمانی خواسته که برود با این جوانی که پرچم جمهوری اسلامی را به آتش کشیده صحبت کند! چراکه او با داماد صدام ارتباط ندارد. بنده عرض می‌کنم اولا شما حامیان این دولت ناتوان باید پاسخگوی عمر هدر رفته این جوانان باشید که چندین سال آنها را به بازی گرفته‌اید. ثانیا ترس از رابطه شما و فتنه‌گران نفوذی در دولت با خارج است که هرگاه به قدرت رسیده‌اید منافع حزبی و جناحی را به منافع ملی ترجیح داده و به کشور و نظام خسارت زده‌اید.
1639 --- 0915
* با رسیدن قیمت دلار به 4 هزار و 650 تومان بی‌اختیار به یاد این جمله از صحبت‌های چند سال قبل آقای رئیس‌جمهور افتادم که گفته بود آنچنان رونق اقتصادی ایجاد خواهد کرد که مردم نیازی به گرفتن یارانه ماهیانه نداشته باشند. نمی‌دانم بخندم یا گریه بکنم.
1758---0935
* معلوم است که مناظره روشنگرانه برنامه ثریا تأثیر خودش را گذاشته که زنجیره‌ای‌ها و حامیانشان این قدر به تلاطم افتاده‌اند.
9020---0935
* همانگونه که هولوکاست برای اسرائیل و غرب امر مقدسی شده که هر کس در مورد آن اما و اگر داشته باشد محاکمه و مجازات خواهد شد برجام هم برای دولت و دولتی‌ها امر مقدسی شده که هیچ‌کس حق نقد آن را ندارد.
حسامی
* مسئولان وزارت خارجه مدعی هستند مردم در جریان ریز مذاکرات قرار داشته‌اند اگر چنین چیزی صحت دارد پس اعلام محرمانه بودن محتوای مذاکرات تیم هسته‌ای با طرف‌های خارجی در طول چند سال گذشته چه بود؟ چرا چیزی به زبان می‌آورند که عدم صحت آن بر هیچ کس پوشیده نیست؟
9590---0914
* در فرهنگ کاسبان برجام، دانستن از حقوق شهروندی محسوب نمی‌شود و اگر کارشناس مناظره کننده در برنامه ثریا مقداری از گفت‌وگوهای پشت صحنه در توافق‌ها و قراردادها بگوید باید مجازات شود!
ابوالقاسمی
* برجام با قول شفاهی طرف مقابل و اعتماد ساده‌اندیشانه تیم مذاکره کننده خودمان امضا شد. بدین خاطر که در متن صحبت از تعلیق تحریم‌های هسته‌ای کردند اما در زبان مدعی لغو همه تحریم‌ها بودند. البته در متن از تعلیق هر چند ماه یک بار گفته‌اند اما فقط قول شفاهی دادند که به شرط اجرای تعهدات ایران تحریم جدیدی نکنند و...
0181---0911
* تکرار دزدی مدیران دوتابعیتی خسارت دیگری به صنعت ملی نفت زد و امیدوارم آقای زنگنه در قامت وزیر نفت پاسخگوی آن باشند. البته موارد محرمانه قراردادهای خارجی در دوره‌های مختلف وزارت ایشان هم نباید نادید گرفته شود. مثلاً خسارت کرسنت هنوز پول نفت کشور را دارد می‌مکد.
2298---0919
* مگر سال گذشته به وزارت نفت ابلاغ نشد که مدیران دوتابعیتی نباید مشغول به کار شوند؟ پس چرا اجازه دادند یک مدیر دوتابعیتی در وزارت نفت صد میلیارد تومان از اموال ملی مردم را به غارت ببرد. آقای زنگنه باید خسارت تحمیل شده به مردم را پاسخگو باشد.
8756 --- 0912
* برخی مسئولان وعده‌هایی که به مردم داده‌اند را فراموش کرده‌اند ولی آرشیو سیما شدیدترین آلزایمر را هم بهبود می‌بخشد! لذا از رسانه ملی تقاضا دارم در جهت تحقق وعده‌ها به مسئولین کمک کند.
ص. جعفری
* کیهان عزیز! با این سؤالاتی که از رئیس‌جمهور، برجام و دولت حامی انتقاد کردید از فردا منتظر فحش و ناسزاگویی و یا تعطیلی روزنامه باشید!
3530 --- 0911
* دولتمردان که از نقد برجام آتش به جانشان می‌افتد صحبت‌های پر از وعده و وعید چند سال قبل خود را مرور کنند و خدای خود را به داوری بگیرند.
8432 --- 0935
* هویت دینی مردم جمهوری آذربایجان واقعا اسلامی است ولی متاسفانه سیاست دولت آن مخالفت با اسلام ناب است و جوانان این کشور را به فرهنگ غرب سوق می‌دهند. علی‌رغم این همه فشار و ... ولی ملت این کشور، ایران و رهبر معظم انقلاب را دوست دارند و احترام زیادی برای انقلاب اسلامی قائلند.
مولایی - ارومیه
* آقای رئیس‌جمهور به جای اینکه مردم را نسبت به بودجه تخصیصی نهادهای فرهنگی کشور در لایحه بودجه 97 تحریک و حساس نماید پاسخ بدهند که با فساد مالی منسوبان مقامات عالی دولت چه کرده‌اند؟
8570 --- 0912
* پخش مستند فاخر چندین قسمتی «خارج از دید» که درخلال بررسی فتنه 88 ریزش‌ها و رویش‌های انقلاب در طول 38 ساله گذشته را به تصویر کشیده از شبکه سوم سیما به صورت ناقص به پایان رسید. ضرورت دارد این مستند ارزشمند به طور کامل از دیگر شبکه‌های سیما به جهت بصیرت‌افزایی و عبرت‌آموزی پخش شود تا همه بهره‌مند بشوند.
احمدزاده
* آقای آخوندی وزیر راه و شهرسازی صحبت از زندگی مدرن کرده است. به ایشان عرض می‌کنم شما همین مسکن مهر را برای نجات افراد خانه به دوش و بی‌خانمان تکمیل کرده و  تحویل بدهید زندگی مدرن ادعایی حضرتعالی پیش‌کش.
1083 --- 0914
* حقوق‌های نجومی، اشرافیت و فاصله طبقاتی و ... در مسئولان و افراد به ظاهر مذهبی همه از مظلومیت‌های جمهوری اسلامی است که به خاطر این افراد بیگانه با اهداف آن، زیر سوال می‌رود.
8003 --- 0917
* مردم نگران اشتغال و ازدواج جوانان بیکار خود هستند، آقای رئیس‌جمهور صحبت از مجاز بودن انتقاد از امام زمان(عج) و پیامبر اکرم(ص) می‌کنند! با این وضع معلوم است که وضعیت اقتصادی کشور هر روز بدتر می‌شود.
8313 --- 0919
* ضمن تشکر از رسانه ملی به خاطر پخش برنامه روشنگر ثریا، درخواست می‌شودکه یک روز قبل از به روی آنتن رفتن این برنامه در تمامی شبکه‌ها زیرنویس شود و این برنامه غنی از شبکه‌های مختلف نیز در فرصت‌های مختلف پخش شود تا افرادی که مشکل گیرنده دارند از این برنامه مفید بی‌بهره نشوند. درضمن ساعت پخش برنامه نیز از ساعت 23/15 به 22 تغییر یابد که کارگران و کارمندانی که شب‌ها زود به خواب می‌روند بی‌نصیب نشوند.
عباسی

نظر شما