شناسهٔ خبر: 23721067 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

نکته عجیب در مورد سیامک نعمتی/ یک جا تمامش کن!

صاحب‌خبر -

در دقايق پاياني بازي با گسترش‌فولاد، برانكو بار ديگر از يكي از تعويض‌هاي كليشه‌اي‌اش استفاده كرد و سيامك نعمتي را به جاي گادوين منشا به زمين فرستاد.

 

شايد در آن لحظات و با توجه به فرايندي كه بازي طي مي‌كرد، كمتر كسي مي‌توانست شانسي براي «گره‌گشايي» نعمتي قائل باشد، اما اين اتفاق رخ داد و سيامك در آخرين ثانيه‌هاي بازي مانع از شكست تيمش شد.

 

گل نعمتي بار ديگر او را به عنوان تعويض طلايي برانكو مطرح كرد. نعمتي تا اينجاي فصل چهار بار براي پرسپوليس پنالتي گرفته، يك پاس گل داده و يك گل هم زده، اما جالب است كه تقريبا همه اين اتفاقات زماني رخ داده كه او به عنوان بازيكن ذخيره به ميدان آمده است. تنها يكي از پنالتي‌هاي كسب‌شده توسط نعمتي در حضور فيكس او مقابل استقلال خوزستان بود كه تازه گادوين منشا آن را از دست داد.

 

نعمتي در بازي رفت با نفت تهران اولين پاس گل فصلش را به مهدي طارمي داد و در مصاف با گسترش‌فولاد هم نخستين گل فصلش را زد. به علاوه نعمتي در بازي هفته گذشته برابر سياه‌جامگان نيز با پيگيري و سماجتش تك‌گل قرمزها را پايه‌گذاري كرد. اين در حالي است كه او در هر سه مسابقه به عنوان بازيكن ذخيره به ميدان آمده بود. در نقطه مقابل اما نعمتي وقتي به عنوان بازيكن فيكس به زمين رفته، كارايي كمتري داشته است.

 

او تا به حال در مسابقات ليگ در سه بازي از ابتدا براي پرسپوليس به ميدان رفته. نعمتي در جريان باخت قرمزها به پيكان و تساوي اخير اين تيم با نفت تهران فيكس بوده كه بازي‌اش چندان چنگي به دل نزده و در ميانه‌هاي نيمه دوم تعويض شده. ديگر حضور فيكس نعمتي هم مربوط به همان بازي با استقلال خوزستان است كه در آن بازي عملكرد نسبتا بهتري داشت و يك پنالتي بحث‌برانگيز گرفت، اما منشا آن را از دست داد.

برچسب‌ها:

نظر شما