شناسهٔ خبر: 23721063 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

آیت الله شاهچراغی مطرح کرد؛

بهره‌گیری از ظرفیت روحانیان در برنامه‌های دهه فجر

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: بهره‌گیری از ظرفیت روحانیان در اجرای برنامه‌های دهه فجر در دستور کار مسؤولان ستاد گرامیداشت دهه فجر قرار گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی بعد از ظهر امروز در دیدار با اعضای تشکل‌های مذهبی و روحانیون سازمان تبلیغات اسلامی استان سمنان اظهار داشت: روحانیون با توجه به حضور مستمر در بین مردم و جوامع امروزی نقش ویژه‌ای در تبیین اهداف و ارزش‌های انقلابی به نسل امروز دارند.

وی با تأکید بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت روحانیون برای اجرای برنامه‌های دهه فجر خاطرنشان کرد: هیئت‌های مذهبی نیز می‌توانند برای اجرای برخی از برنامه‌های دهه فجر مشارکت مطلوبی را با سایر دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان انقلاب اسلامی ایران را تولدی دوباره برای مردم این کشور دانست و گفت: حفظ انقلاب اسلامی ایران باید در دستور کار و اولویت نخست مسئولان دولتی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد.

وی بابیان اینکه پس از گذشت 40 سال از انقلاب ملت ایران همواره پایبند عقاید و آرمان‌های انقلابی خود هستند اذعان کرد: دشمنان این سرزمین همواره برای نابودی این عقاید و انقلاب اسلامی ایران در حال فعالیت هستند.

آیت‌الله شاهچراغی با اشاره به اینکه آگاهی بخشی به مردم محور تمام برنامه‌های ستاد دهه فجر قرار گیرد تصریح کرد: عده ای از فریب‌خوردگان در نظام به سبب عدم آگاهی نسبت به آرمان‌های انقلابی و تاریخچه آن در کشور گم راه شدند.

وی ابراز داشت: روحانیون در این عرصه اثرگذاری بیشتری دارند و باید از ظرفیت آنان در این بخش استفاده کنیم تا به اهداف اصلی و نهایی نظام دست‌یابیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با تأکید بر اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیازمند نیروهای انقلابی و مؤمن است یادآور شد: این امر یک اصل اساسی برای حفاظت از انقلاب اسلامی ایران است./۹۶۹/د۱۰۲/ب۱

منبع: تسنیم

برچسب‌ها:

نظر شما