شناسهٔ خبر: 23721044 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

رییس شورای شهر تهران مطرح کرد؛

آمادگی شهرداری تهران برای ساخت مترو ورامین

رییس شورای اسلامی شهر تهران از آمادگی شهرداری تهران برای ساخت مترو ورامین در صورت عدم تغییر طرح مترو خبر داد.

صاحب‌خبر -

صراط: رییس شورای اسلامی شهر تهران از آمادگی شهرداری تهران برای ساخت مترو ورامین در صورت عدم تغییر طرح مترو خبر داد.


به گزارش مهر، محسن هاشمی شامگاه سه شنبه در مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی در ورامین طی سخنانی ضمن تشکر از مردم ورامین برای برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی گفت: مرحوم پدرم در بحبوحه جنگ، با این‌که فرماندهی جنگ را برعهده داشت، هم زمان به فکر مترو هم بود.

وی خطاب به مردم ورامین ادامه داد: شما ورامینی ها فایده های مترو را می‌دانید، چون آن را ندارید، که امیدوارم به زودی مترو به ورامین هم برسد، اگر اجازه بدهند و طرح مترو را تغییر ندهند، شهرداری تهران برای ورامینی ها مترو می سازد.

رییس شورای اسلامی شهر تهران افزود: مرحوم هاشمی هم‌ زمان با آن‌ که فرمانده جنگ بود، فرمانده صلح هم بود و به همین خاطر می گفت: «بهترین روز زندگی من روز آزادی اسرای جنگ بود.»

وی با بیان این که آیت الله هاشمی از اعتبارات بین المللی و داخلی برای بازسازی مجدد تمام کارخانجات از بین رفته استفاده کرد، گفت: تولید سیمان از کم تر از ۱۲ میلیون تن به بیش از ۷۰ میلیون تن رساند و توانست تولید سیمان را از ۳ میلیون تن به بیش از ۱۸ میلیون تن برساند، تولید برق از ۲۴ هزار مگاوات به ۴۰ هزار مگاوات برساند.

هاشمی اضافه کرد: بیش از 100 سد در دوران ریاست جمهوری آیت الله هاشمی برنامه ریزی و ساخته شد، در آموزش و پرورش، آموزش عالی، بهداشت و درمان و ساخت بیمارستان تلاش وافر کرد.

بر اساس این گزارش، شامگاه سه شنبه مراسم بزرگداشت آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی در ورامین در حال برگزاری است.

نظر شما