شناسهٔ خبر: 23720387 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مسئول تولیت آستان قدس رضوی در گلستان:

اعزام بیش از ۳۵۵۰ زائر محروم به مشهد مقدس

خبرگزاری شبستان: مسئول تولیت آستان قدس رضوی در گلستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون سه هزار و ۵۵۸ نفر از افراد محروم و زائر اولی ها به مشهد مقدس اعزام شده اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام سیدعلی طاهری، مسئول تولیت آستان قدس رضوی در گلستان، امروز در جمع خبرنگاران گفت: از ابتدای امسال تاکنون سه هزار و 558 زائر اولی و زائر نیازمند به مشهد مقدس اعزام شده اند.

 

وی افزود: به مناسبت ایام فاطمیه نمایشگاه زائر اولی ها و کارهای فرهنگی را در راستای معرفی سیره رضوی برپا خواهیم کرد.

 

حجت الاسلام طاهری با اشاره به فرارسیدن دهه فجر، گفت: برپایی ایستگاه صلواتی به نام حضرت زهرا (سلام الله علیها) و ویزیت رایگان در 40 نقطه روستایی استان از جمله اقداماتی است که در این ایام انجام می شود.

 

وی ادامه داد: گستره خادمین امام رضا (علیه السلام) از مشهد به سراسر کشور گسترش پیدا کرده و در همه استان ها دفاتری افتتاح شده است.

 

مسئول تولیت آستان قدس رضوی در استان بیان کرد: کسانی که روزی آرزو داشتند به عنوان خادم در حرم مطهر رضوی فعالیت کنند می توانند در شهر و منطقه خود به عنوان خادم امام رضا (علیه السلام)فعالیت کنند.

 

وی افزود: این افراد می توانند وارد سایت آستان قدس شوند و به عنوان خادم ثبت نام کنند.

 

حجت الاسلام طاهری عنوان کرد: دفاتر استانی رسیدگی به محرومین، اعزام زائرین محروم به مشهدمقدس و بخش فرهنگی آستان قدس رضوی را برنامه ریزی می کنند.

 

 

 

نظر شما