شناسهٔ خبر: 23719993 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

معرفی آثار برتر جشنواره ملی نقاشی آیات در گرگان

آثار برتر دومین جشنواره ملی نقاشی آیات عصر امروز در گرگان معرفی شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما بیش از یک هزار اثر از 400 هنرمند سراسر کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که هیئت داوران دوازده اثر برتر را انتخاب و معرفی کرد.

علی غیاثی ندوشن مدیرکل امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم اختتامیه این جشنواره در تالار فخرالدین اسعد گرگانی گفت : معاونت قرآن و عترت این وزارتخانه در راستای گسترش معارف دینی فعالیت گسترده ای در کشور دارد اما بازتاب رسانه ای کمی داشته است.

 وی افزود : جشنواره ملی آیات در بخشهای مختلف هنری مانند شعر ، تئاتر و موسیقی در سراسر کشور با هدف گسترش فرهنگ قرآنی در حال برگزاری است.

رضا یازرلو معاون هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت :  از میان آثار ارسالی 50 اثر برگزیده در نمایشگاهی ده روزه در تالار فخرالدین اسعد گرگانی به نمایش در آمده است.

 سعید اسکندری از اراک ، زهره بابایی از خراسان شمالی ، فهیمه بابایی از گنبد کاووس ، کبری براتی کهریز سنگی از اصفهان ، فرانک خائف از کرج ، حامد شریفی از گرگان ، علی بحرینی از خوزستان ، زهرا فرید و رقیه آبادی از یزد ، رویا فراهانی از اراک ، سمانه عرب عامری از گرگان و خدیجه علی مردانی از علی آباد کتول  افراد برگزیده در بخشهای نگاه نو و انتزاعی ، کلاسیک و واقعه و انتزاعی هستند.

 

mp4
<div id="video-display-embed-code_1820619" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2006489/1820619?width=400&height=300"></script></div>
دانلود

 

 

 

 

 

نظر شما