شناسهٔ خبر: 23719399 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آشنایی نسل آینده با ولی فقیه محور برنامه های بنیاد مهدویت+فیلم

خبرگزاری صداوسیما

آشنایی نسل آینده با ولی فقیه محور بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) است.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، مدیر عامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدیآشنایی نسل آینده با ولی فقیه محور برنامه های بنیاد مهدویت موعود (عج) در دیدار با امام جمعه یاسوج گفت: اولویت های آموزشی این بنیاد معرفت افزایی جامعه با جایگاه ولی فقیه و اهمیت وجود امام عصر(عج) به عنوان منجی عالم بشریت است که با استفاده از ظرفیت های بزرگ فرهنگی این مامورت مهم در استان های کشور در حال انجام است.
حجه الاسلام محمود متوسل آرانی نقش خانواده ها در کنار متولیان فرهنگی و دینی برای تربیت فرزندان صالح را خاطر نشان کرد و افزود: باید با آشنا سازی جوانان با جایگاه رفیع ولی فقیه، راه نفوذ دشمنان اسلام که پیوسته در صدد تضعیف جایگاه ولایت هستند را مسدود کرد.
وی در حاشیه ی این دیدار از اهتمام بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) برای توسعه ی فرهنگ دینی در سطوح مختلف جامعه از جمله کودکان و خردسالان خبر داد و گفت: بخش قابل توجهی از مخاطبان برنامه های این بنیاد را کودکان و جوانان شکل می دهند.
در این دیدار امام جمعه ی یاسوج هم با تحسین برنامه ها و فعالیت های فرهنگی این بنیاد در استان آن را فرصت ارزشمندی برای معرفت جامعه به امام زمان(عج) و نایب آن حضرت ،ولی فقیه دانست.

حجه الاسلام والمسلمین حسینی افزود: مهدی فاطمه(عج) رسالت نهایی همه ی انبیاء الهی را که برقراری عدل در پهنه ی گیتی است تحقق می بخشد.
امام جمعه ی یاسوج تاکید کرد بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عج) به عنوان یک ظرفیت معنوی تبین فلسفه ظهور و تعمیق باورهای دینی را در اولویت خود قرار دهد.

mp4
<div id="video-display-embed-code_1820302" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2006053/1820302?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما