شناسهٔ خبر: 23719302 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برگزاری همایش کاهش آسیب‌های اجتماعی در لنده

خبرگزاری صداوسیما

همایش کاهش آسیب‌های اجتماعی با حضور فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، معتمدان و بزرگان طوایف در لنده برگزارشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده با تشریحبرگزاری همایش کاهش آسیب‌های اجتماعی در لنده اهداف این همایش گفت: لزوم همگرایی و تعامل با معتمدان و بزرگان طوایف می‌تواند حلال بسیاری از مشکلات و چالش‌های اجتماعی باشد.
سرگرد پاسدار علی محمدی افزود: بیکاری، خالی شدن روستا‌ها از سکنه و مهاجرت به شهر‌ها برای ادامه تحصیل فرزندان، نبود و یا کمبود امکانات پزشکی،افزایش خود کشی‌ها و طلاق از مهمترین چالش ها و آسیب‌های اجتماعی در این شهرستان است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده گفت: باید از ظرفیت‌ها و فرصت‌های سرمایه‌ای از جمله معتمدان، بزرگان طوایف در جهت کاهش آسیب‌ها و ارتقاء شاخص‌های توسعه‌ای استفاده کنیم.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد هم گفت: همه اقتدار، عزت و عظمت سپاه پاسداران بر پایه حضور و حمایت مردم است و اگر این حمایت مردمی نباشد هیچ کدام از این ادوات و تجهیزات نمی‌تواند موثر باشد چرا که اساس ما حمایت و پشتوانه مردمی است.
سردار بوعلی افزود: اگر امروز نظام جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه درمقابل همه دنیا و همه ابرقدرت‌ها و آنانی که ادعای اسلامی می‌کنند، ولی ترسو هستند با قدرت ایستاده است به خاطر همین حضور و پشتوانه مردمی است.

نظر شما