شناسهٔ خبر: 23719225 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

چه کساني جاي 5 غايب پرسپوليس را پر مي‌کنند؟

پرسپوليس در بازي اين هفته اميري، احمدزاده، کاميابي‌نيا را قطعا در اختيار ندارد و شايد برانکو از رسن و منشا هم استفاده نکند.

صاحب‌خبر -

 

مصدوميت کمال کاميابي‌نيا جدي‌ترين تهديد برانکو براي بازي با پيکان نيست. با اعلام ليست محرومين هفته، مشخص شد که پرسپوليس در اين بازي فرشاد احمدزاده و وحيد اميري را هم در اختيار نخواهد داشت. اين دو بازيکن توسط داور بازي گسترش‌فولاد جريمه شدند. کارت زردهايي که منجر به سه کارته و محروم شدن احمدزاده و اميري شد. از سوي ديگر بشار رسن هم تازه امروز از اردوي تيم المپيک عراق برگشته است. دوري طولاني مدت رسن از تمرينات و خستگي مسابقات ملي شايد باعث شود که برانکو از بشار رسن هم در اين بازي استفاده نکند. يا اينکه به عنوان تعويضي او را به زمين بياورد. از سوي ديگر برانکو از روند گادوين منشا هم راضي نيست و او را تهديد به نيمکت‌نشيني کرده است. برانکو در کنفرانس بعد از بازي با گسترش‌فولاد گفته بود: «در مورد ضعف منشا در گلزني هم که زياد راجع به آن حرف مي‌زنند بايد بگويم امسال از وحيد اميري به عنوان مهاجم استفاده کرديم و او کانديداي جايگزيني منشا است». يعني برانکو پنج تا از مهم‌ترين و تاثيرگذارترين بازيکنان تيم‌اش را در بازي مقابل پيکان در اختيار نخواهد داشت.

با اين همه محروم و مصدوم، گزينه‌هاي برانکو براي انتخاب يازده بازيکن محدودتر از هميشه شده است. برانکو اگر تصميم داشته باشد که با همان تاکتيک قبلي پرسپوليس را به زمين بفرستد‏، بايد از نوراللهي و ربيع‌خواه به عنوان دو هافبک دفاعي استفاده کند و محسن مسلمان و سيامک نعمتي هم تنها بازيکناني هستند که مي‌توانند جاي خالي دو هافبک تهاجمي تيم را پر کنند. برانکو با تغيير آرايش تيم‏، شايد دست به نيمکت‌نشيني منشا بزند. در اين صورت شايان مصلح به عنوان هافبک چپ به ترکيب اضافه مي‌شود و تيم ?-?-?-? بازي خواهد کرد.

نظر شما