شناسهٔ خبر: 23719101 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرمانده انتظامی تهران بزرگ:

تثبیت آرامش و امنیت محله های تهران با اجرای طرح امنیت شبانه پلیس

تهران- ایرنا-فرمانده انتظامی تهران بزرگ، با اشاره به اجرای طرح امنیت و آرامش شبانه شهر تهران در شب گذشته گفت: تن از اراذل و اوباش دستگیر شدند و همچنین 89 واحد صنفی متخلف مورد پاکسازی قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز سه شنبه ایرنا ازپایگاه اطلاع رسانی پلیس پایتخت ،سردارحسین رحیمی با اشاره به دستاوردهای این طرح که شب گذشته در محدوده های مختلف شهر تهران خصوصا شمال غرب، به اجرا درآمد، اظهارداشت : طرح آرامش و امنیت شبانه تهران با انجام چندین عملیات آغاز شد که طی آن 120 تن از اراذل و اوباش دستگیر شدند و همچنین 89 واحد صنفی متخلف مورد پاکسازی قرار گرفت.
وی افزود: دراین طرح 136 نقطه آلوده پاکسازی، 28 سلاح شکاری غیرمجاز کشف و 68 تن از اتباع خارجی غیرمجاز دستگیر شدند.
وی همچنین به جمع آوری 102 معتاد متجاهر در شب گذشته، با همکاری پلیس پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، اشاره کرد و افزود: در شب گذشته، چهار باند توزیع موادمخدر متلاشی، 15 قاچاقچی دستگیر و 347 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ در ادامه دستگیری 110 خرده فروش مواد مخدر اشاره کرد و افزود: هفت دستگاه خودروی متهمان مرتبط با مواد مخدر نیز در این طرح توقیف شد.
سردار رحیمی، در ادامه به کشف 15 میلیون تومان کالای قاچاق اشاره کرد و اظهار داشت: طی اجرای طرح آرامش و امنیت شبانه در شب گذشته، 19 سارق حرفه ای دستگیر شدند که یک نفر از این افراد با لباس پلیس راهور اقدام به اخاذی از مردم را می کرد که همگی به مقامات قضایی تحویل شدند.
وی در خصوص آمار عملکرد پلیس راهنمایی و رانندگی در این طرح نیز گفت: در شب گذشته 2 هزار و 420 راننده متخلف اعمال قانون شده و 51 دستگاه خودرو دارای خلافی بالای یک میلیون تومان، 40 دستگاه موتورسیکلت و 27 دستگاه خودروی سنگین دودزا و فرسوده، توقیف و از 35 راننده نیز تست سلامت گرفته شد. این مقام انتظامی در ادامه به کشفیات پلیس آگاهی تهران بزرگ اشاره کرد و افزود: دستگیری سه سارق طلافروشی پیش از ارتکاب جرم، دستگیری 2 سارق منزل، یک جاعل مدارک و کشف 2 دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه از دیگر اقدامات این طرح می باشد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید جواد ال داود انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/ 7243 / 1539

انتهای پیام /*

نظر شما