شناسهٔ خبر: 23719026 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده سپاه البرز:

اردوهای راهیان نور باعث تقویت فرهنگ اسلامی می‌شود

کرج - فرمانده سپاه استان البرز گفت: اردوهای راهیان نور موجب تقویت فرهنگ ایرانی و اسلامی میان دانش آموزان می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یوسف مولایی عصر سه شنبه در نشست هم اندیشی روسا دانشگاه های استان البرز با بسیج دانشجویی که در دانشگاه آزاد اسلامی کرج برگزار شد، با اشاره به اغتشاشات اخیر در برخی شهرها، اظهار کرد: این اغتشاشات دو دلیل داخلی و خارجی داشت که دلیل داخلی آن مربوط به وضعیت اقتصادی، بیکاری کارگران کارخانه ها و غیره بود اما دلیل خارجی آن موجب شد که اعتراضات به حق و عادی مردم به اغتشاش تبدیل شود.

وی با بیان اینکه مردم اعتراض به حق خود را مانند گذشته بیان کردند، عنوان کرد: عناصر خارجی با برنامه ریزی بلند مدت، پیاده نظام خود را وارد کشور کردند تا اعتراض مردم به اغتشاش تبدیل شود. اما مردم در همان ابتدا راه خود را از اغتشاش گران که به اموال عمومی و خصوصی مردم صدمه می زدند، جدا کردند.

فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه دشمنان جمهوری اسلامی با وارد کردن یکی از مسئولان گروهک های خود به منطقه، چهار مقر در اربیل عراق، افغانستان و دبی ایجاد و شروع به فراخوان و عضوگیری کردند و می خواستند ضمن اعلان جنگ داخلی، امکانات جنگی خود را به کشور وارد کنند. اما تمام برنامه ریزی های آنها طی اقدامات نیروهای اطلاعات و سپاه، خنثی شد و ملت انقلابی این کشور نیز با حضور پرشور در راهپیمایی از انقلاب دفاع کردند و آتش فتنه انگیزی دشمنان خاموش شد.

کشف خانه تیمی اغتشاشگران در البرز

وی با اشاره به کشف خانه تیمی اغتشاشگران در البرز، گفت: بسیاری از افرادی که در کرج و ماهدشت دستگیر می شدند، اهل البرز نبودند و از خارج از این استان آمده بودند و این مهم نشان از برنامه ریزی سازمان یافته دشمنان بود.

سردار مولایی با بیان اینکه دولتمردان باید در راستای رضایتمندی مردم اقدام کنند، خاطرنشان کرد: نباید در حق مردم اجحافی صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه برای تمام کشورهای جهان جنگ اتفاق می افتد، تصریح کرد: نکته مهم این است که بتوانیم چهره واقعی جنگ را به جوانان بشناسانیم و نسل های جدید انقلاب را با ایثارگری های رزمندگان اسلام آشنا کنیم.

برخی خواستار لغو اعزام جوانان به اردوی راهیان نور هستند

سردار مولایی با بیان اینکه همه ملت ها به دنبال به پرورش الگویی مانند شهدای هشت سال دفاع مقدس هستند، گفت: این مهم به دلیل بی آلایشی و سلحشوری رزمندگان اسلام است.

وی با بیان اینکه رزمندگان اسلام در ابتدای انقلاب با دستان خالی با بیش از ۴۰ کشور قدرتمند جهان مقابله کردند، تاکید کرد: این اقدام بزرگ، باید در جوانان و نوجوانان که سرمایه های انقلاب هستند، نهادینه شود.

فرمانده سپاه استان البرز با تاکید بر لزوم زنده کردن روح سلحشوری در جوانان، عنوان کرد: اگر فرهنگ ایثار و شهادت در جوانان نهادینه شود، حقوق های نجومی و دزدی در کشور اتفاق نمی افتد.

به گفته وی برخی خواستار لغو اعزام جوانان به اردوی راهیان نور هستند، اما اردوی راهیان نور موجب تقویت فرهنگ  و تمدن ایران و اسلام در جوانان و نوجوانان می شود.

نظر شما