شناسهٔ خبر: 23719009 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

تیم ووشو پارس جنوبی در یک قدمی قهرمانی

در پایان رقابت‌های هفته نهم و دهم لیگ‌برتر ووشو، تیم پارس جنوبی با برتری قاطع مقابل دانشگاه آزاد در یک قدمی قهرمانی قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، از صبح امروز (سه‌شنبه) سوم بهمن ۱۳۹۶ رقابت‌های هفته نهم و دهم لیگ‌برتر ووشوی بزرگسالان مردان با برگزاری هشت بازی به میزبانی آکادمی ووشو پیگیری شد. در پایان مسابقات امروز تیم پارس جنوبی توانست با کسب پیروزی مقابل حریف خود، در یک قدمی کسب عنوان قهرمانی این مسابقات قرار گرفت.

در حساس‌ترین بازی امروز(سه‌شنبه)، دو تیم(پارس جنوبی و دانشگاه آزاد) مدعیان عنوان قهرمانی لیگ برتر ووشو، به مصاف هم رفتند که این بازی به سود جنوبی‌ها به پایان رسید. شاگردان "حسین اوجاقی" با کسب پیروزی قاطع ۱۳ - ۱ در مجموع دو بخش ساندا و تالو دانشگاهی‌ها را در هم شکستند تا تکرار قهرمانی خود در لیگ را تا حدودی قطعی کنند.

با توجه به برد مقابل دانشگاه، امتیازات، تفاضل بردهای انفرادی و تعداد ملی‌پوشان تیم پارس جنوبی، می‌توان این تیم را به عنوان قهرمان تعیین شده لیگ‌برتر ووشو، پیش از اتمام فصل معرفی کرد.

اما در دیگر بازی‌های امروز نتایج زیر به دست آمد:
هفته نهم
دانشگاه پیام نور صفر - شهرداری ملارد ۱۴
هیات البرز ۲ - پارس جنوبی ۱۲
پاس ناجا ۱۰ - شهرداری دامغان ۴
دانشگاه آزاد ۹ - باشگاه مقاومت ۵

هفته دهم
هیات البرز ۵ - شهرداری ملارد ۶
پاس ناجا ۱۳ - دانشگاه پیام نور صفر
دانشگاه آزاد یک - پارس جنوبی ۱۳
باشگاه مقاومت ۹ - شهرداری دامغان ۹

بدین ترتیب پارس جنوبی با ۳۰ امتیاز جایگاه خود را در صدر جدول مستحکم کرد و دانشگاه آزاد با ۲۴ امتیاز دوم است.پاس ناجا نیز با ۲۱ امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد.

تیم های باشگاه مقاومت با ۱۸، شهرداری دامغان با ۱۲، شهرداری ملارد با ۱۰، دانشگاه پیام نور با ۳ و هیات البرز با یک امتیاز در رتبه های چهارم تا هشتم ایستاده اند.

پیکارهای هفته یازدهم و دوازهم روز هشتم اسفندماه و رقابت های هفته سیزدهم و چهاردهم (پایانی) روز ۲۲ اسفندماه در آکادمی ووشو برگزار می شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما