شناسهٔ خبر: 23718253 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

موسوی در همایش جوانان و توسعه و تعالی ایران:

آقای جهانگیری، فریاد سکوت جوانان باشید/ امروز به اسم جوان‌گرایی اتفاقات دیگری می‌افتد/ هر ۶ ماه جلسه‌ای در هیات دولت به بحث جوانان اختصاص داده شود

نماینده مردم تهران گفت: امروز برخی دوستان به اسم حمایت از جوانان به گونه‌ای دیگر رفتار می‌کنند. به اسم جوان‌گرایی اتفاقات دیگری می‌افتد و می‌خواهیم این روند ساختارمند باشد برای همین هم پیشنهاد می‌کنیم هر شش ماه یکبار در هیات دولت جلسه‌ای به بحث جوانان تخصیص داده شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، سید فرید موسوی در همایش جوانان و توسعه و تعالی ایران با اشاره به نقش جوانان، گفت:بحت توسعه برای ما حائز اهمیت است. همانطور که انقلاب سال ۵۷ برای توسعه کشور در حوزه  پیش‌رفت در اخلاق، عدالت، اقتصاد و سیاست اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه توسعه نیازمند الزاماتی است، اظهار داشت: بخشی نیازمند منابع ملموس و ناملموس و مشارکت مردم  و مدیریت کارآمد است که مشارکت و منابع را به اهداف توسعه متصل کند. وقتی از جوانان و الزامات حضور آنان صحبت می‌کنیم این موارد در جوانان وجود دارد.

موسوی اظهار داشت: جوانان یک منبع بی‌نظیر در کشور هستند که باید از آنان استفاده شود و آنها نعمت خدا‌دادی هستند که باید هدایت شوند و در  مشارکت اجتماعی که همه مردم باید حضور یابد که نقش جوانان در این مشارکت قابل توجه است. در سالهای اخیر تجربه نقش جوانان را در زمینه مشارکت شاهد بودیم و در سال ۹۲ یادمان نرفته که چه یاس و ناامیدی قبل از انتخابات وجود داشت اما این جوانان بودند که این حماسه سیاسی را بدون چشم‌داشت رقم زدند.

 وی افزود: سال ۹۶ جوانان بودند که پیام امید را در کوچه پس کوچه‌های کشور منتقل کردند و امروز شاهد تغییر سرنوشت کشور هستیم. این خودباوری جوانان بود که توانمندانه حضور پیدا کردند. در حال حاضر مدیریت کارآمد و البته چالش‌های زیادی در کشور داریم. نیاز داریم تصمیمات جسورآنه و خلاقانه در کشور اتخاذ شود. این نیروی خلاق جوانان می‌تواند در اختیار شما باشد و امروز نیاز است علاوه بر توسعه، عدالت مدیریتی در جوانان داشته باشیم.

موسوی گفت: جوان امروز می‌تواند با تکیه مبتنی بر تجربه جوان دیروز، نقش‌آفرینی کند. آقای جهانگیری    انتظار داریم فریاد سکوت جوانان باشید و ساختارمند از نیروی جوانان استفاده کنید .امروز برخی دوستان به اسم حمایت از جوانان به گونه‌ای دیگر رفتار می‌کنند. به اسم جوان‌گرایی اتفاقات دیگری می‌افتد و می‌خواهیم این روند ساختارمند باشد برای همین هم  پیشنهاد می‌کنیم هر شش ماه یکبار در هیات  دولت جلسه‌ای به بحث جوانان تخصیص داده شود.

برچسب‌ها:

نظر شما