شناسهٔ خبر: 23718207 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

عوارض مصرف شیشه در «شوک» به تصویر کشیده می شود

مجموعه مستند «شوک» با موضوع عوارض و مضرات اعتیاد به شیشه ،امشب ، سه شنبه 3 بهمن ماه از ساعت 22:30 روی آنتن شبکه سه سیما قرار می گیرد. پخش سریال 65 قسمتی«آنام» به کارگردانی جواد افشار و تهیه‌کنندگی اسماعیل عفیفه از امشب ساعت 20 و 45 دقیقه (شنبه تا چهارشنبه) روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود و بازپخش آن ساعت یک و 30 دقیقه بامداد، 9 و 30 دقیقه و 14 روز بعد خواهد بود. تبدیل هر کاربر به فرستنده و حتی تولیدکننده پیام در رسانه‌های اجتماعی و فضای مجازی اگرچه می‌تواند اتفاقاتی مهم در دنیای خبر رقم بزند، ولی حتما تبعاتی دارد که انتشار اخبار منفی و مخرب و تاثیر آن بر زندگی و روح و روان مردم از ملموس‌ترین آنهاست. دختری که از تحصیلاتش در رشته فناوری اطلاعات برای هک کردن سایت اهدای عضو بهره می‌گیرد تا نشانی کسی را پیدا کند که قلب پدرش را در سینه دارد یک مجرم است، درست مثل کسی که گرفتار رودربایستی می‌شود و پشت چک‌های بی‌محل شریکش را امضا می‌کند یا کسی که یک لحظه از کوره در می‌رود و به دیگری آسیب می‌رساند. نشست اعضای هیأت امنا و ادوار کمیسیون طرح و برنامه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این معاونت برگزار شد. جهان ساخته شده از صفر و یک، حالا زیستگاه دوم بشر است؛ جهان سایبری، فضای مجازی، دنیای دیجیتال یا هر اسم دیگری... چند سالی است که ساکنان این سرزمین بی‌انتها هستیم و استفاده از قابلیت‌های آن را آموخته‌ایم اما درباره خود این جهان و تاثیراتش به عنوان دومین زیستگاه بشر اطلاعات چندانی نداریم. این جهان که ساختارهای اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی خاص خودش را دارد، چگونه اتمسفری است؟ از کجا آمده و آیا معنای بودن ما را در جهان واقعی تحت‌تاثیر قرار خواهد داد؟ از اولین روزهای تاسیس شبکه نسیم، خاطره‌بازی با تولیدات تلویزیونی در فهرست برنامه‌های این شبکه جای داشت، اما از مدتی پیش این خاطره‌بازی سر و سامانی گرفته و در قالب یک برنامه مستقل و موضوع‌محور پخش می‌شود. جواد قارایی گفت: کل تصویربرداری «ایرانگرد 3» به پایان رسید و در حال پیش بردن کارهای فنی این اثر هستیم. سریال اجتماعی «آنام» به کارگردانی جواد افشار، از فردا روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود. مهران مدیری در دورهمی امشب، میزبان مازیار میری کارگردان سینما و تلویزیون کشورمان است. شب گذشته، پژمان جمشیدی بازیکن

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه سه سیما، فرشاد شکیبی تهیه کننده مجموعه مستند «شوک» درباره این قسمت گفت: در این قسمت به کالبدشکافی پیشگیری از اعتیاد به شیشه پرداخته و عوارض آن را به تصویر کشیده ایم.

همچنین به نقش اراده و تصمیم در برگشت از بیماری اعتیاد، اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر و آموزش مهارت های زندگی نیز می پردازیم.

وی افزود: قسمت های آتی مستند شوک به موضوعاتی همچون کلاهبرداری پیامکی، بحران آب، ازدواج و طلاق اختصاص دارد که در حال حاضر مراحل پژوهش و ضبط آن ها در حال انجام است.

مجموعه مستند «شوک» به تهیه کنندگی فرشاد شکیبی کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیما است که معضلات اجتماعی و مسائل مبتلا به جامعه را با نگاهی آسیب شناسانه رصد می کند.

این مجموعه برنامه مستند سه شنبه ها بعد از اخبار شبانگاهی روانه آنتن شبکه سه سیما می شود.

نظر شما