شناسهٔ خبر: 23717977 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مدیریت جهادی و انقلابی ریشه در فرهنگ ایثار و شهادت دارد

R41371/P1357/S6,73/CT11

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه وجود فرهنگ ایثار و شهادت یکی از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی است گفت: مدیریت جهادی، انقلابی، اعتماد به نفس و خودباوری ریشه در این فرهنگ دارد.

صاحب‌خبر -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سردار محسن کریمی ظهر امروز در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان مرکزی که در استانداری مرکزی برگزار شد اظهار داشت: در کنگره 6 هزار و دویست شهید استان مرکزی باید علاوه بر تجلیل از مقام آن عزیزان، فرهنگ ایثار و شهادت را زنده و پررنگ کنیم زیرا در کشوری که جهاد و شهادت وجود دارد ظلم هیچ ظالمی پذیرفتنی نیست و جایگاهی ندارد.

وی افزود: اگر به دنبال این هستیم که فرهنگ ایثار و شهادت را در قالب برنامه‌های فرهنگی ترویج و توسعه دهیم باید همه دستگاه‌ها، نهادها و سازمان‌ها پای‌کار باشند و تلاش کنند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌ها به منظور برگزاری کنگر 6 هزار و 200 شهید این استان سال 1393 کلید خورد و آبان یا آذرماه سال آینده این کنگره برگزار می‌شود. 

کریمی بیان کرد: نماینده ولی فقیه به عنوان رئیس شورای سیاست‌گذاری کنگره، استاندار مرکزی به عنوان رئیس و فرمانده سپاه روح الله به عنوان دبیرکل برگزاری این کنگره در استان معرفی شدند. 

وی ادامه داد: ستاد و دبیرخانه این کنگره در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مستقر شده و تمامی اسناد و مدارک موجود هم در ستاد نگهداری می‌شود. 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: به منظور برگزاری هر چه باشکوهتر این کنگره کمیته‌های اجلاس، نظارت و بازرسی، طرح و برنامه، پشتیبانی، امنیت و حفاظت، عمران، اقشار و مردمی، علمی و پژوهشی، ورزشی، نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس، اجلاس بانوان، اجلاس فرهنگیان، اجلاس ایثارگران، فرهنگی هنری و فضاسازی، روابط عمومی و رسانه تشکیل شده است. 

کریمی عنوان کرد: در حال حاضر یک‌هزار و 600 مصاحبه، 992 فیلم، 250 هزار سند و 80 هزار عکس از رزمندگان استان مرکزی جمع آوری شده و 53 جلد کتاب هم چاپ شده است. 

وی اضافه کرد: کنگره شهدا در 12 استان برگزار شده و استفاده از تجربیات آنها در راستای برگزاری هر چه باشکوه کنگره 6 هزار و 200 شهید استان مرکزی در دستور کار قرار دارد. 

انتهای پیام/ح

نظر شما