شناسهٔ خبر: 23717958 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تبریز:

پیگیر موضوع جمع‌آوری تصاویر شهدا از خیابان‌های تبریز خواهم بود

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تبریز، با انتقاد از اینکه در روزهای اخیر برخی از تصاویر شهدای گران‌قدر از خیابان‌ها و معابر شهری جمع‌آوری‌شده است، گفت: قطعاً پیگیری‌های لازم را از طریق شهرداری تبریز و شورای شهر انجام خواهم داد تا مشخص شود علت این اتفاق چه بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی آجودان زاده در گفت‌وگو با تبریزبیدار با اشاره به جایگاه والای شهدای انقلاب اسلامی، اظهار داشت: شهیدان مظهر ایثار و استقامت هستند و با عروج ملکوتی خود باعث شدند تا ما با زندگی در سایه پربرکت حکومت اسلامی، جامعه‌ای منتظر را برای ظهور امام زمان (عج) آماده‌سازیم.


وی افزود: آنها با شهامت و توکلی بی‌مثال در راه اسلام و پاسداری از وطن در مقابل دشمن ایستادند و با نثار جان خود موجب پایداری اسلام و جمهوری اسلامی ایران شدند.

عضو شورای شهر تبریز، با اشاره به اینکه آرمان‌های شهدا و ارزش‌های تأثیرگذار در رفتار و کردار این عزیزان باید به نسل امروز انتقال یابد، گفت: نسل جوان این را بدانند که هر کس باید از خود شروع کند و با دور نگه‌داشتن نفس خود از هرگونه پلیدی، اهداف و وصایای شهدا را در اولویت برنامه‌های خود در زندگی روزمره قرار دهند.

وی با اشاره به انتظارات خانواده‌های شهدا از مسئولان، به یکی از فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: ایشان فرموده‌اند که «زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست» و مسئولان باید با توجه به این امر مهم، تمام تلاش خود را برای ادای دین به شهدا و پاسداشت خون آنان به‌کارگیرند.

آجودان زاده با انتقاد از اینکه در روزهای اخیر برخی از تصاویر شهدای گران‌قدر از خیابان‌ها و معابر شهری جمع‌آوری‌شده است، گفت: قطعاً پیگیری‌های لازم را از طریق شهرداری تبریز و شورای شهر انجام خواهم داد تا مشخص شود علت این اتفاق چه بوده است که در این رابطه برخی از بزرگان و خانواده های شهدا از این اتفاق ناراحت بوده اند.

وی افزود: بنده مفتخر هستم که از خانواده شهدا و فرزند شهید هستم، شهدای گران‌قدر انقلاب، الگوی جامعه ما هستند و باید هرچه در توان داریم نسبت به ترویج شخصیت ایشان همت بگذاریم.

انتهای پیام/ 

نظر شما