شناسهٔ خبر: 23717818 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سقوط کارگر به داخل چاه ۱۷ متری + تصاویر

R1370/Psaadati/S2,25,1392/CT12

کارگری هنگام کار در ساختمان در حال ساخت به داخل چاهی به عمق ۱۷ متر سقوط کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ ساعت 8:35 صبح امروز در پی تماس شهروندان با سامانه 125 و اعلام سقوط یک نفر به داخل چاه، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران بلافاصله گروه امداد و نجات پنج این سازمان را به محل حادثه درشهرک ولیعصر(عج)، خیابان میلان پنج رهسپار کرد.

جواد مرادزاده افسر آماده منطقه چهار عملیات سازمان آتش‌نشانی درباره جزئیات حادثه اظهار کرد: داخل یک ساختمان در حال احداث، یک حلقه چاه به عمق 17 متر برای تست استحکام خاک حفر شده بود که به منظور جلوگیری از سقوط افراد بر روی دهانه این چاه تعدادی تخته چوب گذاشته شده بود.

وی تصریح کرد: یکی از کارگران ساختمانی که مردی چهل و دو ساله و افغانستانی بود به هنگام گذر از روی دهانه چاه ناگهان به علت بی‌احتیاطی و قدم گذاشتن برروی تخته‌ها، به داخل این چاه سقوط کرد.

مرادزاده تصریح کرد: آتش‌نشانان و نجاتگران به سرعت در محل حادثه حضور یافته و به کمک کارگر حادثه‌دیده شتافتند، آتش‌نشانان ابتدا به وسیله دستگاه دم (سیستم هوارسانی) به داخل چاه هوا تزریق کردند و سپس با به‌کارگیری تجهیزات با دقت تمام و رعایت موارد ایمنی در کمترین زمان ممکن، این کارگر را از عمق چاه خارج کردند.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ این کارگر چهل و دو ساله که از ناحیه پاها و گردن اظهار درد و ناراحتی می‌کرد، بی‌درنگ برای انتقال به بیمارستان به عوامل اورژانس حاضر در محل تحویل داده شد.

انتهای پیام/

نظر شما