شناسهٔ خبر: 23717760 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با فرمانداری رشت همکاری نمی‌کند‌

R7877/P1377/S6,71/CT11

فرماندار رشت ضمن انتقاد شدید از عدم همکاری مسئولان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با فرمانداری این شهرستان گفت: این سازمان نمی‌خواهد مشکل خود را با فرمانداری رشت رفع کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، محمد احمدی عصر امروز در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان رشت با اشاره به نقش تسهیل‌ کنندگی برخی دستگاه‌های اجرایی در امر اشتغال اظهار داشت: اداراتی مانند بنیاد مسکن و محیط‌زیست از تسهیل‌کنندگان امور بوم‌گردی هستند.

فرماندار رشت با تاکید بر لزوم ارائه آموزش‌های لازم به مسئولان اجرایی در راستای ارائه صحیح خدمات اشتغالزا به متقاضیان عنوان داشت: مرحله نخست این آموزش از روز چهارشنبه آغاز می‌شود.

احمدی ضمن انتقاد شدید از عدم همکاری مسئولان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با فرمانداری این شهرستان گفت: این سازمان نمی‌خواهد مشکل خود را با فرمانداری رشت رفع کند و علاقه دارد تا مستقل کار کند.

نماینده عالی دولت در شهرستان رشت با بیان اینکه در استان گیلان بستر لازم برای ایجاد اشتغال موجود است افزود: هدف ما این است تا با همکاری، هم‌افزایی و استفاده از توان استان گیلان و شهرستان رشت مشکل شرایط اشتغال را بهبود بخشیم.

وی با تاکید بر لزوم حمایت و توجه به شرکت‌های دانش بنیان تصریح کرد: جلسات کارگروه اشتغال شهرستان رشت هر هفته سه‌شنبه برگزار می‌شود و از تمامی دستگاه‌های اجرایی می‌خواهم تا گزارش عملکرد خود را یک روز قبل از جلسه به دبیرخانه کارگروه ارائه دهند.

فرماندار رشت با بیان اینکه حرکت در مسیر اشتغالزایی باید با سرعت بیشتری طی شود گفت: حوزه بوم‌گردی از ظرفیت‌های ارزشمندی است که باید از آن استفاده شود زیرا بسیاری از کشورهای دنیا با استفاده از همین حوزه اقدامات موثری در حوزه اشتغالزایی انجام داده‌اند.

احمدی با اعلام اینکه شهرستان رشت 970 هزار نفر جمعیت دارد خاطرنشان کرد: این شهرستان در مقایسه با سایر شهرستان‌های استان گیلان آمار و عملکرد قابل قبولی در حوزه‌های مختلف نظیر اشتغال دارد و همین امر وظیفه مدیران را سنگین‌تر می‌کند تا با نشاط اداری و تلاش بیشتری فعالیت کنند.

انتهای پیام/ش

نظر شما