شناسهٔ خبر: 23717727 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

جلوی دخل و تصرف در کالاهای قاچاق مکشوفه کهگیلویه و بویراحمد گرفته شود

R41452/P1377/S6,69/CT11

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ضروری است کالاهای قاچاق مکشوفه در این استان قبل از انتقال و ذخیره سازی در انبار با عکس و فیلم مستندسازی شود تا با گذشت زمان امکان دخل و تصرف و جابه‌جایی نباشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، علی محمد احمدی در نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: انتظار می‌رود مسئولان و متولیان امر نسبت به رفع مشکل انبار گمرک این استان در کمترین زمان ممکن اقدام کنند.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین‌ راهکارهای رفع مشکل کمبود انبار گمرک اجاره کردن سوله صنعت، معدن و تجارت واقع در شهرک‌های صنعتی است، عنوان کرد: شرکت‌ها و واحدهای تولیدی استان در مورد مجوزهای وارداتی موجود در گمرک اطلاع رسانی و اگاهی بخشی کنند تا بتوانند از این طریق مواد اولیه و دستگاه‌های مورد نیاز خود را وارد کرده و به نوعی ارز آوری داشته باشد.

احمدی ابراز کرد: ضروری استکالاهای قاچاق مکشوفه در این استان قبل از انتقال و ذخیره‌سازی در انبار با عکس و فیلم مستندسازی شود تا با گذشت زمان امکان دخل و تصرف و جابه‌جایی نباشد.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: ارائه هر گونه گزارش در نشست ستاد قاچاق کالا و ارز استان باید مستند باشد و به آمار و ارقام روی کاغذ نباید اکتفا کرد.

احمدی با تاکید بر اینکه بخشی از قاچاق کالا در استان از طریق واردات غیر رسمی انجام می‌شود، بیان کرد: باید این واردات غیر رسمی به رسمی تبدیل شود تا جلوی بخشی از قاچاق کالا گرفته شود

وی با اشاره نزدیک بودن تعطیلات عید گفت: تنظیم بازار در این ایام مهمتر از سایر ایام سال بوده و باید نظارت و کنترل دقیقی بر بازار استان با با مشارکت تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی، صنعت،معدن و تجارت و همچنین دستگاه قضایی شود زیرا در آستانه عید امکان افزایش قاچاق کالا وجود دارد و باید مراقب بود.

انتهای پیام/

نظر شما