شناسهٔ خبر: 23717712 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

انهدام باند سارقان زورگیر در بیسیم/دستگیری ۵متهم

رئیس کلانتری ۱۵۹ بیسیم، با اشاره به دستگیری اعضای یک باند زورگیر در محدوده جنوب شرق تهران، گفت: در پرونده این متهمان جعل عنوان نیز وجود دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ "کیانوش عزیزی"، ضمن اشاره به این خبر، به تشریح آن پرداخت و گفت: در تحقیقات انجام شده از سوی ماموران این کلانتری مشخص شد که یک باند سارقین زورگیر شامل ۲ زن و ۳ مرد، در محله ۱۷ شهریور، یک منزل اجاره کرده و در بخش های مختلف شهر تهران خصوصا محدوده شمال تهران، اقدام به سرقت های خشن، زورگیری و سرقت منزل می کنند و هر بار به وسیله موتورسیکلت هایشان از محل متواری می شوند.

وی افزود: نتیجه تحقیقات در اختیار سرپرست دادسرای ناحیه ۱۴ تهران رسید که طی آن دستور بازداشت متهمان صادر و در اجرای  دستور، تیم های عملیاتی پس از شناسایی مخفیگاه متهمان در همان محدوده، به محل اعزام شدند.

رئیس کلانتری ۱۵۹ اظهار داشت: در یک عملیات ضربتی، هر پنج متهم دستگیر و در پارکینگ مخفیگاه نیز موتورسیکلت های سارقان کشف و به همراه آنها به کلانتری منتقل شدند.

سرهنگ عزیزی، تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان نیز یک قبضه سلاح سرد، تعدای پوکه سیم کارت، تعدای قبض واریز پول، دفترچه خدمات درمانی، چهار دستگاه تلفن همراه، فاکتور های تقلبی، بیمه نامه و کارت موتورسیکلت و یک جعبه کیفی نقره ای  حاوی قاشق و چنگال های گرانقیمت، کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: متهمان در بازجویی های انجام شده به جرایم خود مبنی بر زورگیری و سرقت از منازل شهروندان اعتراف کرده و همچنین اظهار داشتند که به عنوان پرستار سالمندان به خانه های شهروندان رفته و با استفاده از فرصت به دست آمده اقدام به سرقت می کردند.

نظر شما