شناسهٔ خبر: 23717697 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

نظام‌های صنفی و مردمی در استان بوشهر تقویت شوند

R41363/P1336/S6,53/CT11

استاندار بوشهر با تاکید بر ضرورت تقویت نظام‌های صنفی و مردمی در استان بوشهر گفت: هر چه نظام‌های صنفی و مردمی تقویت شوند این امر سبب کاهش مفاسد و آسیب‌های نظام اداری می‌شود و ضرورت دارد از این ظرفیت استفاده بیشتری شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، عبدالکریم گراوند ظهر امروز در نشست با رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی کشور  با اشاره به اینکه این نهاد نقش مهم و موثری در جامعه  دارد اظهار داشت: نظام‌های صنفی تجربه موفقی هستند و جایگزین نظام‌های اداری می‌شوند که نتوانستند موفق عمل کنند.

وی از عملکرد موفق نظام‌های صنفی خبرداد و  بیان کرد: در سالهای اخیر احساس نیاز به نظام‌های صنفی به وجود آمده و این نظام‌ها در بخش‌های مختلف عملکرد خوبی هم داشتند.

استاندار بوشهر با تاکید بر نقش مهم نظام‌های صنفی در یاری رسانی به برنامه‌های مختلف تصریح کرد: نظام‌های صنفی می‌توانند دولت را یاری کنند به‌طوری که موفقیت دولت‌های مختلف به خاطر تقویت نظام‌های صنفی بوده است.

گرواند تاکید کرد: امروزه کارشناسان به این نتیجه رسیده‌اند که به جای نظام اداری بزرگ، دانش علمی در قالب نظام صنفی منجر به بهره‌مندی در تجارت و عرصه‌های مختلف به ویژه کشاورزی می‌شود.

وی بیان کرد: هر چه نظام‌های صنفی و مردمی تقویت شوند این امر سبب کاهش مفاسد و آسیب‌های نظام اداری می‌شود و ضرورت دارد از این ظرفیت استفاده بیشتری شود.

استاندار بوشهر با تاکید بر ضرورت تقویت نظام‌های صنفی با هدف کاهش آسیب‌های نظام اداری خاطر نشان کرد: هر چه نظام‌های صنفی و مردمی تقویت شوند این امر سبب کاهش مفاسد و آسیب‌های نظام اداری می‌شود و ضرورت دارد از این ظرفیت استفاده بیشتری شود.

انتهای پیام/ ت

نظر شما