شناسهٔ خبر: 23717635 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

ناصر ابوشریف در هشتمین همایش غزه، نماد مقاومت:

با مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی و ارتباط نداشتن با آمریکا به عزت خواهیم رسید

خبرگزاری شبستان: نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران با اشاره به اینکه عزت از طریق مصالحه با رژیم صهیونیستی حاصل نمی شود، تصریح کرد: با مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی و ارتباط نداشتن با آمریکا به عزت خواهیم رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی خبرگزاری شبستان، ناصر ابوشریف، نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران در هشتمین همایش غزه، نماد مقاومت گفت: یهودیان کسانی هستند که در قرآن کریم از آن ها به عنوان کسانی که خدا به آنان خشم گرفت یاد شده است.

 

وی با بیان اینکه ایران در جنگ های مختلف بعد از انقلاب خود از مردم فلسطین حمایت کرد، افزود: اما بسیاری از حکومت های مستبد در مقابل ما ایستادند و با ما دشمنی کردند و بخشی از توطئه های جنگ های فلسطین از سوی آن ها بود.

 

ابوشریف ادامه داد: ایران به عنوان کشوری که همراه ما بود هیچگاه با کشورهایی که طرف اسرائیل را گرفتند برابر نخواهد بود.

 

وی خاطرنشان کرد: تمام انتفاضه ها و قیام های مردم مظلوم فلسطین با ابزار بسیار ساده در برابر ماشین تا دندان مسلح رژیم صهیونیستی و ستون پنجم آن ها که در میان ما میزیستند صورت گرفت.

 

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در پایان تاکید کرد: عزت از طریق مصالحه با رژیم صهیونیستی حاصل نمی شود بلکه با مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی و ارتباط نداشتن با آمریکا به عزت خواهیم رسید.

نظر شما