شناسهٔ خبر: 23717419 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان:

از مقاومت قوه قضائیه در برابر فشار ذی نفوذان حامی اغتشاش حمایت می‌کنیم

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان در بیانیه‌ای از مقاومت قوه قضائیه در برابر فشار ذی نفوذان حامی اغتشاش حمایت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان در بیانیه ای از مقاومت قوه قضائیه در برابر فشار ذی نفوذان حامی اغتشاش حمایت کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم.
((وَ قاتِلُوهُمْ حَتّى لا تَكُونَ فِتْنَةٌ [بقره / 193 و انفال / 39]
و با آنان کارزار کنید تا دیگر فتنه ‌ای نباشد.))

حوادث و اغتشاشات اخیر که با حمایت فرزندان حلقه به گوش شیطان یعنی جریان نفاق با سردستگی رجوی و همچنین شجره ی ملعونه ی سعودی و پدران این دو فرزند یعنی آمریکا، همان شیطان بزرگ و رژیم منحوس کودک کش صهیونیستی انجام پذیرفت بیانگر حقایق روشن و واضحی بود که هنوز هم برای عده ای سهل اندیش و نادان داخلی قابل فهم نیست.

در روز های پسافتنه که قوه ی قضائیه وظیفه ی بررسی ابعاد این اغتشاش و مبارزه ی با فاسدان و محرکان این فتنه را دارد به گوشمان می رسد که عده ای منفعت طلب در داخل با فشار بر قوه ی قضاییه سعی در انحراف در رای های صادره و بعضا نیز جلوگیری از صادر شدن رای دارند تا شاید بتوانند دوستان، هم حزبی ها و اقوام و آشنایان خود را از احکام صادره مصون بدارند.

حال انتظار ملت انقلابی از قوه ی قضائیه این است که مانند همیشه، در مقابل فتنه گرها و فشارهای تعدادی از افراد وابسته به برخی جناح ها و گاها مسئولین ارگان های دولتی و صاحب منسبان، راه خود را مصمم و با اراده دنبال کند و فقط خدا را مدنظر داشته باشد تا کسانی که مطالبه ی معیشتی و اقتصادی به حق مردم را به اغتشاش، خونریزی و ناامنی تبدیل کردند به سزای عمل خود برسند و راه بر سایر فتنه ها مسدود شود.

جامعه ی اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان همانند ملت انقلابی و شریف حمایت خود را از قوه ی قضائیه و سایر سازمانهای مربوطه اعلام می دارد و اشد مجازات را برای این ساختارشکنان، بدون توجه به مقام و منسب و صندلی شخص فتنه گر و همچنین فارغ از فشارهای ذی نفوذان خواستار است.

نظر شما