شناسهٔ خبر: 23717358 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون امور عمرانی استاندار زنجان:

زمینه سرمایه گذاری بخش خصوصی در پروژه‌های عمرانی فراهم شود

زنجان-معاون امور عمرانی استاندار زنجان برضرورت کمک بخش خصوصی در اجرای ماده ۲۷ قانون الحاق، تاکید کرد و گفت: زمینه سرمایه گذاری بخش خصوصی در پروژه‌های عمرانی فراهم شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد سلطانی ظهر سه‌شنبه در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان در محل استانداری زنجان، افزود: میزان واگذاری‌ها در خصوص ماده ۲۷ قانون الحاق به بخش خصوصی باید به‌صورت تحلیلی باشد چراکه بررسی تحلیلی کمک می‌کند که فقط با یک گزارش سروکار نداشته باشیم.

وی بابیان اینکه باید تمایل لازم در سرمایه‌گذاران از سوی دستگاه‌های اجرایی ایجاد شود، اظهار کرد: اعتبارات عمرانی در سطح کشور و به تبع در استان کاهش‌یافته است.  

سلطانی بر ضرورت کمک بخش خصوصی در اجرای ماده ماده ۲۷ قانون الحاق به بخش خصوصی اشاره کرد و یاد آور شد: باید زمینه سرمایه گذاری در پروژه‌های عمرانی بیشتر فراهم شود و این بخش به پیشبرد برنامه‌ها کمک کند.

وی بابیان اینکه زمینه واگذاری پروژه‌های عمرانی به بخش خصوصی دچار مشکل است و  این موضوع نیز باید بررسی شود، گفت: زمینه واگذاری پروژه‌های عمرانی به بخش خصوصی دچار مشکل است، این موضوع نیز باید بررسی شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه واگذاری‌ها طرح‌ها تمرینی برای ایجاد زمینه سرمایه‌گذاری است و بخش خصوصی کمک خوبی می‌تواند بکند، گفت: در مقطع گذار از اجرای سنتی توسط دولت به اجرای پروژه‌های عمرانی توسط بخش خصوصی هستیم.

سلطانی با بیان اینکه ورود بخش خصوصی و کاهش تصدی گری دولت در این بخش، یک برنامه راهبردی و مهم محسوب می شود که این موضوع در استان باید با جدیت پیگیری شود، گفت: واگذاری پروژه‌های عمرانی به بخش خصوصی بحث تصدی‌گری دولت را کاهش خواهد داد.

نظر شما