شناسهٔ خبر: 23716952 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

عضو حزب اعتدال و توسعه:

سخنان روحانی در روزهای پسا شورش دی‌ماه آرامش را به جامعه بازگرداند

عضو حزب اعتدال و توسعه گفت: با توجه به تجربه 5 دهه روحانی از پیش از انقلاب تا به امروز، روحانی توانست با آرامش به دغدغه‌های مردم به ویژه پس از روزهای شورش دی‌ماه پاسخ دهد.

صاحب‌خبر -

غلامعلی دهقان در گفت‌وگو با ایسنا، در ارتباط با گفت‌وگوی شب گذشته رییس جمهور با مردم اظهار کرد: گفت‌وگوی آقای رشیدپور با رییس جمهور در مجموع گفت‌وگوی قابل قبول و مفیدی بود. حسن روحانی در این گفت‌وگو نشان داد ایران کشوری با ثبات است و برخلاف تبلیغات برخی‌ها که می‌خواهند جایگاه ایران را تضعیف کنند، ایران کشوری قدرتمند است.

وی ادامه داد: این گفت‌وگو نشان داد که کشورمان رو به توسعه و پیشرفت است و حوادثی که چندین هفته اخیر بر ما گذشت، نمی‌تواند خللی در فرآیند پیشرفت ایران ایجاد کند.

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: خونسردی و اعتماد به نفس همچنین ادبیات شمرده آقای روحانی حکایت از نوعی آرامش فکری داشت که براساس عملکرد کارهایش ایجاد شده است. با توجه به اینکه روحانی بیش از 5 دهه پیش از انقلاب تاکنون در صحنه سیاست حضور داشته می‌تواند با ادبیات قابل قبول و وزین شرایط را برای مردم شرح دهد.

این عضو حزب اعتدال و توسعه همچنین گفت: مجری برنامه هم بسیار راحت توانست حرف‌های خود را به رییس جمهور منتقل کند. راهکارهای روحانی نشان داد که برای این کشور برنامه دارد و برنامه‌هایش را در جهت درستی اجرا می‌کند.

دهقان در همین راستا افزود: احیای بافت‌های فرسوده و توجه به مسکن مهر نشان داد که دولت طرح پخته‌ای برای  این موضوع دارد. از سوی دیگر توجه به تعویض کامیون‌های پر دود با ماشین‌های جدید برای مردم جالب توجه بوده است.

وی در بخش دیگری از این گفت‌وگو خاطرنشان کرد: روحانی با آرامش درباره مسائل روز کشور صحبت کرد و با همین آرامش به مساله ارز، موضوعی که این روزها ذهن مردم را به خود مشغول کرده پرداخت. روحانی اشاره کرد که به دلیل اجرایی نشدن دقیق برجام از سوی برخی قدرت‌ها مشکلاتی در اقتصاد ایجاد شد اما در مجموع شرایط اقتصادی در ماه‌های آینده رو به بهبود می‌روند.

این عضو حزب اعتدال و توسعه در پایان گفت: سخنان روحانی در روزهای پسا شورش دی‌ماه بسیار سخنان محکم و آرامی بود، تنها ایرادی که می‌توان به این گفت‌وگو وارد کرد، زمان کمی بود که به آن اختصاص دادند. امیدواریم که آقای روحانی باز هم از فرصت حضور در تلویزیون و گفت‌وگو با مردم بهره ببرد.

انتهای پیام

نظر شما