شناسهٔ خبر: 23715311 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

پورموسوی: من رابین‌هود نیستم و تا ریال آخر طلبم را از استقلال خوزستان می‌گیرم

R1015203/P1015145/S3,27/CT1

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: دنبال گرفتن حق و حقوقم از باشگاه استقلال خوزستان هستم و تا ریال آخر پولم را می‌گیرم.

صاحب‌خبر -

سیداکبر پورموسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد شکایتش از باشگاه استقلال خوزستان و حضور موسوی، مالک باشگاه استقلال خوزستان در دادسرا گفت: اگر حرف بزنم شاید از صحبت‌های من سوءاستفاده کنند. این شکایت برای چند ماه قبل بود و نمی‌دانم چرا حالا در خصوص این موضوع صحبت می‌کنند. آقای شولی، سرپرست قبلی باشگاه استقلال خوزستان شاهد است که ما چند بار جلسه گذاشتیم و درخواست کردیم که طلب‌مان را بدهند. مسئولان اما هر وقت بحث پرداخت بدهی را مطرح و از پرداخت طلب ما فرار می‌کردند.

سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال خوزستان در ادامه افزود: من چند بار با آقای محمودی، مدیر گروه ملی تماس گرفتم و حتی پیامک دادم، اما جوابم را نداد. من فصل گذشته کاسه گدایی گرفته بودم، اما ایشان حاضر نشد که جوابم را بدهد. حتی آقای محمودی حاضر نشد به تمرینات ما بیاید و یک خسته نباشید به بازیکنان بگوید.

پورموسوی همچنین خاطر نشان کرد: آقای موسوی که حالا بحث چک و شکایت را مطرح کرده است، یادش رفته که پارسال التماس می‌کردیم که به‌عنوان یک خوزستانی اسپانسر تیم شود؟ او حالا از دردسرهای تیم‌داری حرف می‌زند و این در حالی است که ما چند ماه قبل به تمامی مسئولان بلندپایه استانی، مسئولان ورزشی استان و مسئولان باشگاه استقلال خوزستان گفته بودیم که اگر طلب‌مان را ندهند، شکایت می‌کنیم. چهار ماه پیش هم حکم را به سود ما دادند، ولی آقایان تازه یادشان افتاده است. این مشکلات در اینستاگرام و رسانه‌ها حل نمی‌شود. ما با افتخار ایستادیم، کارمان را هم به بهترین شکل انجام دادیم و حالا هم حق‌مان را می‌خواهیم.

وی در واکنش به انتقادهایی که موسوی از بازیکنان خارجی این تیم کرده است، اظهار داشت: ایشان در پُستی نیست که بخواهد در مورد کوتاهی بازیکنان حرف بزند. آنها بازیکنان ثابت تیم بودند، ولی وقتی مشکل مالی وجود داشت دیگر نمی‌توانستند کارشان را ادامه دهند. ما با آنها توافق کردیم که قسمتی از طلب‌شان را ببخشند، اما باشگاه پولی نداشت که به بازیکنان خارجی بدهد. حالا آقایان یادشان افتاده که خارجی‌ها شکایت کرده‌اند.

پورموسوی با بیان این مطلب که پولی از باشگاه استقلل خوزستان نگرفته است، تأکید کرد: پرینت حسابم را از باشگاه دریافت کردم. من اصلاً پولی نگرفته‌ام. این در حالی است که مالیات پول نگرفته را پرداخت کردم. پارسال هم سه و نیم میلیارد از طریق استانداری به تیم ما کمک شد. یک میلیارد و 180 میلیون هم از AFC به‌عنوان پاداش آسیایی به باشگاه پول رسید که می‌توانستند بخشی از طلب‌ها را بدهند که ندادند. قرار است یک میلیارد هم به‌عنوان غرامت برای بازی در زمین بی‌طرف به باشگاه پول برسد. تازه این بخشی از مطالبات ماست.

سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال خوزستان همچنین یادآور شد: من عکس‌هایی از نحوه زندگی بازیکنان خارجی استقلال خوزستان دارم که اگر لازم باشد آنها را منتشر می‌کنم. استقلال خوزستان مال این آقایان نیست و این ما بودیم که چند سال با این تیم زندگی کردیم. ناراحتی آقایان از این است که آنها چند روز پیش به ما گفتند که پول بازیکنانی را که از استقلال خوزستان رفتند، می‌دهیم ولی با بازیکنانی که در این تیم ماندند خودشان توافق می‌کنند، موضوعی که مورد موافقت من قرار نگرفت.

وی تصریح کرد: بازیکن باید به مربی‌اش اعتماد کند. آن زمان من از همه خواستم که به باشگاه تخفیف بدهند و حالا درست نیست که پول خودم و بازیکنانی که جدا شدند را برداریم و یک نیشخند هم بزنیم. بازیکنانی هم که جدا شدند، باید پول‌شان را بگیرند، ما یا همگی این پول را می‌گیریم یا اینکه نمی‌گیریم. این چک سه میلیاردی باید نقد شود تا همه به حق‌شان برسند. آقایان می‌خواهند از آب گل‌آلود ماهی بگیرند، ولی من تا آخرین ریال دنبال پولم هستم و حتی جریمه دیرکرد را هم می‌گیرم.

سرمربی فولاد ادامه داد: وقتی آقای موسوی شرکت ملی را خرید در جریان ریال به ریال بدهی‌های این باشگاه قرار داشت. او حتی آمار جزئی بدهی‌ها را می‌دانست. جالب اینجاست که در این مدت چند خریدار خواهان خرید باشگاه استقلال بودند، اما ایشان موافقت نکرد. او شرکت گروه ملی را خریده و حالا باید تمامی بدهی‌ها را پرداخت کند، چون موظف به انجام این کار است.

پورموسوی در پایان گفت: من رابین‌هود نیستم و دنبال حق و حقوقم خواهم بود. همه ما باید به حق‌مان برسیم.

انتهای پیام/

نظر شما