شناسهٔ خبر: 23715265 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

با صدور پیامی؛

امیر خانزادی ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار را تبریک گفت

فرمانده نیروی دریایی ارتش طی پیامی ولادت حضرت زینب(س) که مصادف با روز پرستار است را به تمامی پرستاران تبریک گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، در پیام فرمانده نیروی دریایی ارتش آمده است؛ پرستاری تلاشی بی دریغ برای ارتقای سلامت کشور است و پرستار فرشته مهربانی آسمان در روی زمین است و اوست که تخصص متخصصین را به بار می نشاند.

دریادار خانزادی در این پیام آورده است؛ پرستاران رسالت مهم خدمات‌رسانی به مردم را بر عهده دارند که با سختی و مشکلات فراوانی همراه است و تنها با عشق و ایمان می توان آن را تحمل کرد.

وی همچنین تصریح کرده است: رسالت ایمانی، دینی و اسلامی پرستاران ازسایر ابعاد مهمتر است و این عزیزان باید در هر جایگاهی که قرار دارند نقش ایمانی، دینی و اسلامی خود را به خوبی ایفا نمایند. شغل پرستاری یک عبادت است، عبادتی که در تراز عبادت‌های درجه اول است، این فرمایش پیامبر گرامی اسلام است که می‌فرماید: هر کس یک شبانه روز بیماری را پرستاری نماید خداوند او را با ابراهیم خلیل محشور می‌نماید.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با تبریک این روز به ایثارگرانی که لباس سفید رزمشان از عطر محبت بانوی اسلام حضرت زینب کبری(س) عطرآگین شده و آماده خدمت برای زنده نگه داشتن روح و جسم بیماران است اذعان داشته است: از درگاه ایزد منان برای شما پرستاران و خانواده گرامیتان آرزوی سلامتی و سعادت دارم و از صمیم قلب روز پرستار را خدمت شما بویژه پرستاران دریادل اداره بهداشت و درمان نیروی دریایی ارتش که در جای جای مناطق مختلف کشور در جنوب و شمال مشغول خدمت رسانی هستند را تبریک عرض می نمایم.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما