شناسهٔ خبر: 23715079 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون فرماندار دیر:

توسعه زیرساخت‌های عمرانی بردخون شتاب بیشتری می‌گیرد

بوشهر - معاون عمرانی فرمانداری شهرستان دیر با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌های عمرانی بردخون شتاب بیشتری می‌گیرد، گفت: دهیاران روستاها صف اول اشتغال در منطقه هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، علی یزدان شناس ظهر سه‌شنبه در نشست شورای اداری شهرستان دیر اظهار داشت: منطقه بردخون سابقه‌ای طولانی و درخشان دارد و مردان و زنان این دیار حضوری مستمر و افتخارآمیز در همه عرصه‌ها داشته‌اند.

وی افزود: بردخون مشکلاتی مانند کندی عملیات اسکله خورخان و عدم تکمیل ساختمان مدرسه امیرکبیر دارد و انتظار می رود طرح های آبخیزداری و تقویت سفره های زیرزمینی سرعت بیشتری بگیرد.

یزدان شناس اضافه کرد: به هر روستای بخش مبلغ پنج میلیارد ریال از اعتبارات نفت داده شده که امیدواریم طرح های روستاها تا پایان سال به بهره برداری برسد.

معاون عمرانی فرمانداری شهرستان دیر ادامه داد: احکام دهیاری ها صادر شده که امیدواریم با اعتبارات مناسبی که دارند روند عمران روستاها بیشتر شود و تعاونی دهیاران تلاش مضاعفی در برای آبادانی منطقه داشته باشد.

تلاش دهیاران برای افزایش اشتغال

وی با تأکید بر تلاش دهیاران در زمینه افزایش اشتغال، گفت: با توجه به فعالیت کمیته اشتغال در فرمانداری شهرستان انتظار است دهیاران از این فرصت طلایی در زمینه رفع بیکاری بویژه در روستاها تلاش کنند.

یزدان شناس ابراز داشت: با توجه به خشکسالی سال سختی که برای تأمین آب شرب مردم در پیش داریم امیدواریم با صرفه جویی و تلاش همه مردم و مسئولان این مشکل به خوبی مدیریت شود.

معاون عمرانی فرمانداری شهرستان دیر خاطرنشان کرد: بخشداری‌ها و فرمانداری شهرستان دیر از نظر نیروی انسانی وضعیت مناسبی ندارد که انتظار است در این زمینه نگاه ویژه ای شود.

مطالبات و مشکلات مردم را پیگیری می کنم

علی اخلاقی بخشدار بردخون نیز اظهار داشت: فرصت خدمتگزاری را ارج می نهم و با جدیت و همراهی همه مردم ومسئولان در زمینه خواسته ها و کمبودها تلاش خواهم کرد.

وی افزود: بردخون سرمایه های ارزشمند و سابقه ای دیرینه دارد و می کوشم با بهره گیری از این گنجینه ها و یاری مردم انقلابی و فهیم در راستای رفع مشکلات گام بردارم تا در پایان خدمت کارنامه ای قابل قبول و درخشان داشته باشم.

حسین درویشی صفت رئیس شورای اسلامی بخش بردخون نیز گفت: شوراهای اسلامی با تعامل و همراهی هدفمند تلاش می کنند بخشدار جدید را در جهت توسعه بخش یاری دهند و به بردخون رونقی دوباره ببخشند.

مجید دریایی نائب رئیس شورای اسلامی شهر نیز گفت: بردخون قدمتی به اندازه افتخارات بزرگان این دیار فرهنگ پرور دارد و بزرگانی در خود پرورانده که در برابر استعمار ایستادند و برای حفظ کشور در صحنه دفاع مقدس حضور یافتند و افتخار کشور و جهان اسلام هستند.

مجید حیدری نماینده دهیاران بردخون نیز گفت: بوستان های امید معضلی برای روستاها شده اند زیرا اعتباری ندارند و دهیاری ها در این زمینه ناتوان هستند که امیدواریم با تعامل و همراهی مسئولان شاهد رفع مشکلات باشیم.

حیدر عمرانی بخشدار سابق بردخون نیز با ارائه گزارشی خواستار حمایت مسئولان از این منطقه شد و از همراهی مردم و مسئولان در مدت فعالیت خود تقدیر کرد.

نظر شما